vogn...

stineliten

Glad i forumet
når kjøper dere vogn?? er så utålmodig, vil gjerne ha den med en gang....
har vært og tittet og vet hvem jeg skal ha, drømmer om den hele tiden.. hehe litt crazy[:D]

kjøpte meg vogn i forige uke! [:)] da gadd jeg ikke vente lengre.. har fått/kjøpt inn det meste annet utstyr også.. mangler bare noen få ting + sykehusbaggen! hehe[;)]

hehe godt det ikke bare er meg...... jeg er sykemeldt og har veldig mye tid til å planlegge og tenke og styrer fælt.. men om jeg kjøper og gjør klart nå, da er det ingenting igjen til slutt og det er jo også litt kjedelig....[&o]

går hjemme jeg også.. litt kjedlig til tider!
klarer ikke å vente med å lage til alt her jeg[:)]
er vel nok av ting å tenke på mot slutten alikevel...

hmmmmm.... Har 2 vogner allerede jeg [8|] hehehe

hehe...

hehe idag måtte jeg bare bestille den.. får den innen to uker, det er så gøy[:D]
sliter også veldig med bekken, tenker på litt samme måte.. tenk om man blir så dårlig at man ikke greier resten av innkjøpene?? det hadde jo vært katastrofe[:D] det er jo så gøy å kjøpe babyting...

Jeg kjøpte min før jul....

Vi har ikke kjøpt enda, men var og tittet (og bestemte oss) denne uken. Vi trenger den jo ikke enda, men jeg gleder meg likevel til å få den i hus, kommer sikkert til å gå og titte på den ofte...

Fikk beskjed på Olsen, der vi kjøpte vår vogn, at det beste var å bestille den allerede nå, så kunne vi hente den når det nærmet seg termin. Så slapp vi eventuelle forsinkelser!!

Back
Topp