Vogn

ElisaChris

Andre møte med forumet
Har noen av dere andre mai jenter begynnt å tenke på vogn nå ? Hva slags vogn i så fall :)

Har sportsdelen til OTH fra før av , så tenker bare å kjøpe en bag til den:) 

Har sportsdelen til OTH fra før av , så tenker bare å kjøpe en bag til den:) 

Jeg har litt lyst på denne vogna: http://karolina.webexpressen.no/roan

Men siden den er såpass ukjent og mangler to av mine krav så er jeg usikker. Om det ikke blir den så blir det simo eller emmaljunga edge duo.

Sandrine skrev:

Jeg har litt lyst på denne vogna: http://karolina.webexpressen.no/roan

Men siden den er såpass ukjent og mangler to av mine krav så er jeg usikker. Om det ikke blir den så blir det simo eller emmaljunga edge duo.

De vognene var jo nydelige! :D  Tenker også på en emmaljunga edge duo eller mondial duo :)

Ja jeg synes de vognene er kjempe fine :D Har forelsket meg helt i de. Men de er jo så ukjente.

Sandrine skrev:
Ja jeg synes de vognene er kjempe fine :D Har forelsket meg helt i de. Men de er jo så ukjente.

Vanskelige å få tak i? Er jo litt dumt å kjøpe fra ukjent nettbutikk hvis det skulle skje noe med vogna... 

Ahh,sitter å ser på vognene nå, NYDELIGE rett og slett :D

Har emmaljunga fra før:) Siden storesøster har fått ny vogn nå (barnehagevogn) så skal mini bruke denne :)

har emmaljunga,så denne kommer til og bli brukt på nestemann også :)

Ser nesten ikke brukt ut,så ser ikke noe vits i å kjøpe noe ny,siden denne ser helt ny ut :)

Jeg har tenkt mye på vogn allerede!! ;) Er så usikker på om jeg trenger søskenvogn eller ei.. Men heller nok mot å kjøpe ei ny kombi/duo vogn og bare ha søskenbrett eller sete til! :) Har nå ei simo kombi (kjøpt brukt til storebror) som han bruker som sovevogn hjemme og ei buggaboo bee som vi har i bilen:) elsker begge vognene for det de brukes til - men hadde aldri kjøpt simo kombi igjen! den er sååååå stor og veier altfor mye! 

Tror uansett at storebror kommer til å fortsette med å sove på dagen en stund til når lillebrøster blir , så da trengs det uansett en ny babyvogn. buggaboo bee er ikke så egnet til det! sikler forskjellige emmaljungaer så det blir nok en sånn ;)

Regner med det skal gå fint å handle fra den nettbutikken der sånn som med alle andre nettbutikker. Vi må kjøpe vogn på nett uansett, siden vi bor i ingenmannsland uten butikker..

jeg har en hvit emmeljunga vogn som jeg elsker så tenkte å bruke den, men er usikker på om jeg bør ha slsken vogn siden storebror bare er 2.5år når minsten ankommer.

noen som har erfaring?

bør jeg skaffe søskenvogn eller holder det med søsken brett?

vi har ikke bil så vi triller/går myyye!!

Takk skal du ha  har leita etter den. så den på FB for en stund sia, men har ikke funne den siden.

Har Emmaljonga edge duo nu, super god vogn :)

Jeg har sportsvogna til TFK, så kjøper nok bare bag til den.   Og ståbrett til storebror :)

Med forrige mann startet vi ut med en Teutonia Mistral og softbag, var egentlig veldig fornøyd med den vognen, liten og nettt men synes den var litt tung å snu osv, dessuten var den ubrukelig på snøføre siden kurven under hang så lavt. Ente jo med å måke gaten vi bodde i :)

Kjøpte en Urban Jungle etter 8 måneder og er SUPERFORNØYD:) Kommer til å låne babybag til den, så det er på plass.

Mange er redd for at 3-hjulingene skal velte, men jeg må si at jeg har aldri opplevd det. Min gutt har sovet i den hver dag siden vi fikk den og det har aldri vær en problemstilling, til tross for at det er en urolig liten kar :)

Anbefaler denne vogna hvis du ønsker en som både funker bra på tur i marka, typ brede stier og grusveier og i by, kjøpesenter osv :)

Emmaljunga duo edge 2011 mod. blir det her på oss <3

Gleder meg til å ta den i bruk!!

Har hatt OTH, simo og quinni vogn før, så det blir spennende å prøve noe annet, men ALLE jeg snakker med som har emmaljunga er helt forelsket i vogna!

Vi kommer også til å trille mye, og har dermed ikke behov for å løfte vogna inn og ut av bilen så ofte, så da gjør det ikke noe at den er litt tung.

jenta vår var bare nesten 22mnd når hun ble storesøster, var absolutt ikke nøvendig med søskenvogn. Man bør heller vente og se ann om det er nødvendig, de er så selvstendige og klarer å gå såpass langt selv (og er ofte veldig stolte over det selv ;) 
tror mange forhaster seg og kjøper søskenvogn unødig, og kanskje da også storesøsken bruker den mye unødig. Koster mye og tar plass gjør de også ;)
mitt råd er; søskenbrett, så ser dere fort om dette er godt nok :)

tezzie skrev:
jenta vår var bare nesten 22mnd når hun ble storesøster, var absolutt ikke nøvendig med søskenvogn. Man bør heller vente og se ann om det er nødvendig, de er så selvstendige og klarer å gå såpass langt selv (og er ofte veldig stolte over det selv ;) 
tror mange forhaster seg og kjøper søskenvogn unødig, og kanskje da også storesøsken bruker den mye unødig. Koster mye og tar plass gjør de også ;)
mitt råd er; søskenbrett, så ser dere fort om dette er godt nok :)

takk for svar (regner med svaret var til meg?) da tror jeg at vi venter med søsken vogn og håååper at storebror vil like søskenbrettemoticon

Jeg hadde faktisk planer om å legge minste sin vogn ut for salg da jeg fant ut at jeg var gravid.... Har en bugaboo cameleon, og det er den beste vognen jeg har trillet noen gang

Back
Topp