Vogn

Wiccababe

Gift med forumet
i går betalte jeg dep på vogna jeg vil ha. De hadde den inne på Fry Lyng, å jeg fikk opplyst en pris på 7299. Men når jeg kommer dit så viser det seg at siden jeg skal ha hardbag så koster den 7799.
Blir rimlig irritert, for jeg har ringt rundt å forhørt meg på priser og for det første så fikk jeg opplyst denne prisen og for det andre så måtte den bestilles andre plasser for den var faktisk ikke inne å med en leveringstid på 8 uker da så kunne jeg faktisk ikke vente på den.

Men i det store og hele, jeg fikk vogna til 7299, så jeg er fornøyd. Å nå får jeg akkurat den vogna jeg ønsker meg.

Gøy å få vogna da..
HEr var det ihvertfall KJEMPESTAS!!!
Fikk den relativt tidlig, uke 20 ca tror jeg!!
Hehe..

sikkert xtra stort for meg som førstegangs..aldri hatt vogn før jeg [:)]

Ja prisene ligger vel rundt der for  vogner nå tror jeg. Fikk du tak i brukt teutonia s3 spirit lykkeligemeg????

Herlig å få vogna i hus da!  Og på fry lyng har de såååååå mye fint da. Var der å shoppa litt til førstemann for da bodde jeg i Oslo, men det er ganske dyrt der da[&:][&:]

jess, er en sort teutonia spirit s3 med softbag! den er jo ganske dyr ny nå, og fikk kjøpt den brukt, men omtrent ubrukt! nesten helt ny og ser helt ubrukt ut:) genialt! var det den du kjøpte?

Vi betale 6875 svenske kroner for vogna vår( emmaljunga edge duo). den kostet 7300 her, så vi sparte en del på kursen også. skikkelig dyrt med vogner ja. kunne jo fått en billig brukt bil for den prisen!

Er det virkelig sååå dyrt altså? [8|] Og jeg som er "vognekspert".... [8D]

Men nå har jeg kun kjøpt den vogna vi har nå + ei trille en gang for lenge siden nytt fra butikk. Ellers har jeg kun kjøpt brukt. Alle på finn.no og alle har vært til MINST halve prisen og de har sett 99% nye ut....

Den vi har nå ga vi 3990kr for, men det var tilbud. Tror ordinærprisen er 5990kr.....

Gratulerer med vogna! Utrolig deilig når den er på plass. 

ORIGINAL: lykkeligemeg

jess, er en sort teutonia spirit s3 med softbag! den er jo ganske dyr ny nå, og fikk kjøpt den brukt, men omtrent ubrukt! nesten helt ny og ser helt ubrukt ut:) genialt! var det den du kjøpte?
Nesten, jeg har visst kjøpt duo vogna jeg for jeg skulle ha hardbag [;)] men ellers er den lik ;)

Grattis med vogn!!

Back
Topp