Vogn?

Jeg hadde simo kombi sist og den er god for babyen å ligge i og stabil å trille, men utrolig tung og klumpete. Så nå blir det mountainbuggy, urban jungle! :)
http://biteringen.no/produkter2/vare-merkevarer/mountain-buggy/

Vi har Easy walker med 3 hjul bag og sporsvogndelen, den er er utrolig god og lett å kjøre og baggen er så romslig.

Søskenvogn tror jeg ikke blir aktuelt for oss da snuppa bruker Hoggi vogn nå.

Jeg er helt ny i gamet, men vurderer Emmaljunga Mondial Duo Combi, eller Emmaljunga Edge Duo Combi. Det jeg lurte på var om noen av dere kan fortelle meg forskjellen på disse? Evt fordeler, ulemper osv.? Hadde vært til stor hjelp :)

Vi har simo kombi fra sist! Elsker vogna mii og gleder meg til å ta den ibruk igjen

Vi har allerede Emmaljunga City Cross som vi elsker! Så skal bruke den igjen og heller kjøpe ei billigere sportsvogn til størstemann, om det ikke blir søskenvogn :)

Her er min nydelighet.. emmaljunga edge duo special editionemoticon Den er bestilt (tidligere graviditet med SA) så håper det går bra nå slik at vi kan kjøpe den.. LOVE IT!!!!

Maybenr2 skrev:
Er det noen som allerede har eller har bestemt hvilken vogn deskal ha? Jeg skal ha bugaboo cameleon pga den store barten,og pga at den er så lett og praktisk.

Et barn i barnehagen som har den.. syns den er fryktelig liten og at han må sitteligge å sove syns jeg er dumt.. For meg er det bare simo som gjelder. utrolig fin og stor vogn. Gutten min på 2år og 4 mnd har fortsatt god plass i den.

har en mountain buggy fra 1mann men ender nok opp med en Tfk med multi x baggen siden jeg får litt mer vinter i bag enn forjeman...

cameleon er super spess i allblack men her vi bor går det ikke med en slik vogn så får nøye oss med bee`en... 

filledokka skrev:

Maybenr2 skrev:
Er det noen som allerede har eller har bestemt hvilken vogn deskal ha? Jeg skal ha bugaboo cameleon pga den store barten,og pga at den er så lett og praktisk.

Et barn i barnehagen som har den.. syns den er fryktelig liten og at han må sitteligge å sove syns jeg er dumt.. For meg er det bare simo som gjelder. utrolig fin og stor vogn. Gutten min på 2år og 4 mnd har fortsatt god plass i den.

Hmm...Det syntes jeg er rart, for venninnen min har den,og sønnen hennes er stoooor!! Han hargood plass i vognen,og er straks 2 år.
Datteren min kunne ligge i bagdelen hans,og ha god plass, da hun var over et år..

Vi har TFK joggster twist til eldstemann. Han var født i slutten av januar, og det gikk AKKURAT med plass i bagen, i og med at vi tok ut voksiposen til våren, og da ble det bedre plass. Tenkte å bruke denne til spira også, men da må nok eldstemann få ny sovevogn i barnehagen (kjøpe brukt). Håper vi slipper søskenvogn.... hmm. eller kanskje vi må ha. Litt usikker :D

Jeg har emmaljunga edge duo fra forrige gang, er veldig fornøyd så gleder meg til å ta den i bruk igjen en gang (forhåpentligvis februar 2012)

Maybenr2 skrev:

filledokka skrev:

Maybenr2 skrev:

Hmm...Det syntes jeg er rart, for venninnen min har den,og sønnen hennes er stoooor!! Han hargood plass i vognen,og er straks 2 år.
Datteren min kunne ligge i bagdelen hans,og ha god plass, da hun var over et år..

Hmm da må jeg ha tatt feil:) håper den passer perfekt til deg og din lille:)

Back
Topp