Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen som allerede har eller har bestemt hvilken vogn deskal ha? Jeg skal ha bugaboo cameleon pga den store barten,og pga at den er så lett og praktisk.Maybenr2 skrev:
filledokka skrev:
Er det noen som allerede har eller har bestemt hvilken vogn deskal ha? Jeg skal ha bugaboo cameleon pga den store barten,og pga at den er så lett og praktisk.Maybenr2 skrev:
Et barn i barnehagen som har den.. syns den er fryktelig liten og at han må sitteligge å sove syns jeg er dumt.. For meg er det bare simo som gjelder. utrolig fin og stor vogn. Gutten min på 2år og 4 mnd har fortsatt god plass i den.
Maybenr2 skrev:
filledokka skrev:
Et barn i barnehagen som har den.. syns den er fryktelig liten og at han må sitteligge å sove syns jeg er dumt.. For meg er det bare simo som gjelder. utrolig fin og stor vogn. Gutten min på 2år og 4 mnd har fortsatt god plass i den.
Hmm...Det syntes jeg er rart, for venninnen min har den,og sønnen hennes er stoooor!! Han hargood plass i vognen,og er straks 2 år.
Datteren min kunne ligge i bagdelen hans,og ha god plass, da hun var over et år..