Vogn?

Maybenr2

Forelsket i forumet
Er det noen som allerede har eller har bestemt hvilken vogn deskal ha? Jeg skal ha bugaboo cameleon pga den store barten,og pga at den er så lett og praktisk.

...

Jeg skal ha emmaljunga edge duo! Fordi jeg syned det er en solid vogn med god plass til vinterpose osv. Fordi jeg er ganske høy selv vil jeg ha en litt stor vogn. Har flere venner som har den vognen og har enda ikke funnet noe negativt med den. Noen sier den er tung, men det blir ikke noe problem for meg :)

Har vogner etter jenta mi på 19mnd jeg kan bruke dersom g-testen viser positiv.
Har Emmaljunga duo edge, kjøpt desember 2010 med classic chrome understell og har ei Simo Duo 2009modell.
Blir kjøpt ei billig søskenvogn utenom.

Mangler bare spiren i magen nå. :)

Jeg har en datter¨på ett år fra før - og til henne kjøpte vi en Simo Duo som vi er kjempefornøyde med! Perfekt her hvor vi bor, kunne ikke hatt en liten pinglete vogn med små hjul. Kommer til å beholde den, men spørsmålet blir om jeg trenger noe søskenvogn siden det blir 20 måneder mellom dem.

Vi har Emmaljunga Edge Duo med sportsunderstell etter lillegutt- så blir nok å bruke den:-)

Lucca skrev:
jeg har babyjogger city elite til guttungen så blir den og en tvilingvogn i babyjogger da det er den mest fantastiske vogna om fines ELSKER den skal aldri ha noe anet ;) den er enkel å lege sammen veier lite og lett å trile :)

Signerer denne jeg:-) sikler på en bugaboo også, men vi får se.. Mer pga bagen enn barten jf hovedinnleget:-)

Jeg synes Silvercross er så fin, men ikke veldig praktiske til vinterbarn akkurat :D

Men man kan jo drømme :D

LillTrille skrev:
Hei bare lurte på hvor du har fått tak i den tickern;;) Veldig fin;;;)

Ser ut som den er fra Daisypath

Har Bugaboo Cameleon og Bee...og med 2,5 år mellom håper jeg egentlig at vi ikke trenger søskenvogn emoticon

*lille*my* skrev:
Har Bugaboo Cameleon og Bee...og med 2,5 år mellom håper jeg egentlig at vi ikke trenger søskenvogn emoticon

Jeg har også bee, og jeg elsker den! Skal kjøpe Cameleon denne gangen... Usikker på om man trenger søskenvogn, når det blir 2,7 i mellom! Men det får vi se...
Kjøpte du Cameleonen på nettet fra Babytrader eller fra butikken?

Maybenr2 skrev:
*lille*my* skrev:

Jeg har også bee, og jeg elsker den! Skal kjøpe Cameleon denne gangen... Usikker på om man trenger søskenvogn, når det blir 2,7 i mellom! Men det får vi se...
Kjøpte du Cameleonen på nettet fra Babytrader eller fra butikken?

Jeg har kjøpt begge i butikk..på Babyshop... fikk 10% på Cameleon'en pga en kampanje..og 15% på bee'en siden vi meldte oss inn i kundeklubben deres... ELSKER bee'en jeg også - beste trilla!

Er det bare bildene som bedrar eller er den Cameleon litt liten? Tenker på at det er vinterbarn og at man kanskje har lyst på en skinnpose eller noe oppi vogna?

Noen som har erfaringer med ABC-vognene?

Myth skrev:
Er det bare bildene som bedrar eller er den Cameleon litt liten? Tenker på at det er vinterbarn og at man kanskje har lyst på en skinnpose eller noe oppi vogna?

Noen som har erfaringer med ABC-vognene?

Da er det bildene som bedrar! Fordi den bagdelen er en av de største på markedet. Suuuper plass!Det er en av de mange positive tingene!:)

Blir nok mye prøving og sikkert feiling før man finner noe som er perfekt! :D

Jeg har ei lita tulle som rekker å bli litt over 2 når den nye babyen kommer, så jeg titter etter søskenvogn og har forelsket meg totalt i Bugaboo donkey 
http://www.kiddisave.co.uk/store/content/844/Bugaboo-Donkey/
 litt vel dyr og har ikke enda kommet i de norske butikker, men vi får se :) Ellers har jeg en brun Simo kombi 2009 mod etter datteren min som jeg elsker og en rosa Silvercross Dazzle jeg sytes er rimelig søt og praktisk til en (jente:) 

Heksa Augusta Tiden skrev:
Jeg har ei lita tulle som rekker å bli litt over 2 når den nye babyen kommer, så jeg titter etter søskenvogn og har forelsket meg totalt i Bugaboo donkey 
http://www.kiddisave.co.uk/store/content/844/Bugaboo-Donkey/
 litt vel dyr og har ikke enda kommet i de norske butikker, men vi får se :) Ellers har jeg en brun Simo kombi 2009 mod etter datteren min som jeg elsker og en rosa Silvercross Dazzle jeg sytes er rimelig søt og praktisk til en (jente:) 

Den var flott!:) Fikk lyst på den selv!! Men hva ligger prisen på?

Åh ja, den Donkey vogna ser såå fin ut! Skulle nesten ønske jeg hadde supertette barn som  garantert trengte søskenvogn emoticon  Leste at sted at den kom til å koste over 15.000,- Så det blir ikke aktuelt for oss ihvertfall..som kanskje ikke trenger søskenvogn engang...

*lille*my* skrev:
Åh ja, den Donkey vogna ser såå fin ut! Skulle nesten ønske jeg hadde supertette barn som  garantert trengte søskenvogn emoticon  Leste at sted at den kom til å koste over 15.000,- Så det blir ikke aktuelt for oss ihvertfall..som kanskje ikke trenger søskenvogn engang...

Ahha,ja nei da skal nok ikke jeg heller ha denne...hehe! Kjempe fin! Men regner med at jeg ikke trenger noen søskenvogn...

Back
Topp