Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har babyjogger city elite til guttungen så blir den og en tvilingvogn i babyjogger da det er den mest fantastiske vogna om fines ELSKER den skal aldri ha noe anet ;) den er enkel å lege sammen veier lite og lett å trile :)Lucca skrev:
Har Bugaboo Cameleon og Bee...og med 2,5 år mellom håper jeg egentlig at vi ikke trenger søskenvogn*lille*my* skrev:
Maybenr2 skrev:Har Bugaboo Cameleon og Bee...og med 2,5 år mellom håper jeg egentlig at vi ikke trenger søskenvogn*lille*my* skrev:
Jeg har også bee, og jeg elsker den! Skal kjøpe Cameleon denne gangen... Usikker på om man trenger søskenvogn, når det blir 2,7 i mellom! Men det får vi se...
Kjøpte du Cameleonen på nettet fra Babytrader eller fra butikken?
Er det bare bildene som bedrar eller er den Cameleon litt liten? Tenker på at det er vinterbarn og at man kanskje har lyst på en skinnpose eller noe oppi vogna?Myth skrev:
Noen som har erfaringer med ABC-vognene?
Jeg har ei lita tulle som rekker å bli litt over 2 når den nye babyen kommer, så jeg titter etter søskenvogn og har forelsket meg totalt i Bugaboo donkeyHeksa Augusta Tiden skrev:
http://www.kiddisave.co.uk/store/content/844/Bugaboo-Donkey/
litt vel dyr og har ikke enda kommet i de norske butikker, men vi får se :) Ellers har jeg en brun Simo kombi 2009 mod etter datteren min som jeg elsker og en rosa Silvercross Dazzle jeg sytes er rimelig søt og praktisk til en (jente:)
Åh ja, den Donkey vogna ser såå fin ut! Skulle nesten ønske jeg hadde supertette barn som garantert trengte søskenvogn Leste at sted at den kom til å koste over 15.000,- Så det blir ikke aktuelt for oss ihvertfall..som kanskje ikke trenger søskenvogn engang...*lille*my* skrev: