vogn?

lille miss

Glad i forumet
Noen av dere som har betemt seg for hvilken vogn bebisen skal ha?

min lille får Emmaljunga edge duo i fargen elk (svart og mørkbrun)

jeg skal ha akkurat den sammevognen bare helt sort!
og ja jeg og gleder meg til å begynne og trille, er jo kjempe gode vogner! :)

ORIGINAL: MoldeJente23

ORIGINAL: jbrek

den er jo ikke SÅÅÅ dyr at det er skremmende da... [:)]

syntes den er utrolig fin selv.... bare synd den er så vanlig.. hvertfall her nede

Jeg synes 8000 for en vogn er dyrt da... men nå var vi så heldige at vi fikk den til 6000 på salg, inkl. alt tilbehøret.[:D]

Her oppe er det bare brio og simo vogner.. overalt..i sort.
her er min

Jeg tror jeg har sett 1 emma vogn her oppe jeg... er mye simo og brio og quinny her og[;)]
8000 er veldig dyrt, men heldigvis fikk vi den av svigers[:D]

Vi må jo ha søskenvogn, så vi tenker på Emmaljunga Twin Cerox 360. Føler det er fordel med svingbare framhjul da vogna vil bli tung med to oppi [:)] Men er veldig dyr da, så vi får se...

[:D]tjihi er her inne og sniker på forumet deres jeg[:D]
vil bare anbefale teutonia spirit s3 for alle som ikke har valgt vogn. og britax bilsete som kan brukes på teutonia understellet. Enkelt for mamma å ha med aleine på butikken og sånn med bilsetet, og barna sitter godt i setet, vogna er bitteliten når den legges sammen og kjempeenkel å manøvrere og er veeeeeldig stabil og jeg har bare positivt å si!!!! Er skikkelig skit-fornøyd![:D]

vi kjøpte en brukt brio kombi  sport edition som kun var i 04!likte "designe"på den godt å tok sjansen på å prøve den!ville ha en romslig vogn som er god å sove i å god plass til pose i!kjempe fornøyd med den vogna.litt liten bag,men tok den ut å la helårs pose i slik hun fikk mer plass!var greit å kunne ha med den baggen i starten når vi på besøk å slikt!

kjempe god å trille!anbefaler den[:D]

vuderer også brio som søsken vogn nå men da blir di fort tunge![8|]men man må jo se an etter hva man skal bruke den til også.

skal man ikka ha babyen sovende ute,eller ikke liker å gå tur så trenger man jo ikke en slik stor vogn![:)]

ja virker som alle her i larvik å enten har basson eller emmaljunga.. så jeg hadde egentlig ikke planer om å velge emmaljunga, men selvfølgelig ser valget ut til å ende på det allikevel.. hehe, ettersom jeg får barn i september så kommer jeg til å trenge romslig bag til vinteren, også vurderer jeg bruke søskensete på den, selvom de fleste sier det ikke er det beste. frister bare ikke særlig å gå rundt med en stor tvillingvogn. det har gått greit med søskensete i alle de år, sku vel gå greit nå å.. el.. noen her som har erfaring med det? [:D]

Har tenkt  kjøpe Brio Happy med hardbag i, veldig lett og handy var  s p den på lørdag! For det blir jo for det meste jeg som skal løfte den vogna i bilen[;)] Det blir nok den vognen i brun[:D]

Her blir det vel å tørke støv av den gamle marineblå simo kombivogna som jeg hadde til førstemann for 7 år siden. Er ikke slitt ut da,for jeg fikk vogn på hjelpemiddelsentralen grunnet hoftene. Og vogna er stor og god å trille.

Uff...
Eg aner virkelig ikke hvilken vogn vi skal gå for..
Tror eg må ha meg en runde rundt og se på de forskjellige vognene, sånn at eg får sett de. Og testet de, og hvilken eg kan få lett inn i bilen. osv osv.
Ikke lett dette, mye som må tenkes på..[:)]

Vi kjøpe Vogna i fjord når jeg var gravid med hun førstafør hun dødet..
Vi har beholdt det Emmaljunga edge duo Farge(Platina).
Vi skal bruke den uanset hvis det er gutt vi får...[:-][:D]
Det komme til å bli litt morsomt [:)][:D] 

Jeg har kjøpt simo kombivogn 06 modell.. Synes de var mye finere enn årets modeller.. Den er i sort og rød.. Synes den er sååå fin [:D]

Også har jeg kjøpt akta graco bilstol med base.. Så jeg vurderer og kjøpe den trilla som man kan sette setet oppi også.. [:)]

Back
Topp