Vogn

eli87

Blir kjent med forumet
Hei, hvilkenvogn har dere nå? og hvilken vogn skal/har deretenkt å bruke i sommer??

Vi har emmaljunga scooter og en carena trille[:)] Elsker scootern!

Vi har Simo kombi som vi kommer til å bruke som hovedvogn helt til vi ikke trenger vogn lengre. Også har vi en Carena easy kjøpesentertrille og en Quinny for å bruke i fjøsen, men den blir da altså bare brukt der [:)]

Har Simo kombi og er veldig fornøyd med den!
Men tenkte å kjøpe tvillingvogn, med ein babybag, når bebisen kjem. Har sett på Carena.

Har easywalker 3 hjulingen. og har fjernet vognbag`n og benytter nå bare sportsvogn delen.

Knallgod å kjøre, lett å løfte (9kg) og kjeme romslig plass for henne å sitte i.

simpelhet en perfekt vogn. Hadde simo kombi før, og den er jo tung som bly i forhold!!!!

Så har ikke tenkt å fiksetrikse meg ei trille i tillegg, siden denne er så lett som ei trille - men romslig som ei sportsvogn.

Det var dagens reklame[8D]

Bruker Emmaljunga edge vogna med sportsdelen [:D]

Tenkte å kjøpe Emmaljunga scooter til sommers [:D]

Har teutonia prestige og emmaljunga ozone city. Hvert til sitt bruk; teutonian er super på snø og is føre nå, mens emmaljungen er sååå god å trile på bar bakke og kjøpesentre.. Men vurderer en billig trille om kan være med på langturer..

Har quinny freestyle vanlig og en carena søskenvogn. ellers bruker jeg beco butterfly hvis jeg ikke gidder ta med vogn noe sted. eller hun får gå selv.

vi har bugaboo cameleon og vi skal kjøpe bugaboo bee som reisetrille!
ELSKER buggiser[:D][:D][:D] finnes ingen bedre vogner!

Har en Simo kombi. Blir og bruke trilla til sommeren. En graco av ett eller annet slag. Har aldri brukt tid på vogner utenom simoen. Har så mye annet og bruke de flotte kreftene mine på! [;)]

Har Bugaboo Cameleon som hovedvogn, og det er nok den som blir mest brukt i sommer også. Så har vi en MacLaren trille i tillegg, kjekk å ha liggende i bilen. [;)]

Har sjøl nå simo kombivogn, men synes den er så utolig stor og tung. tar mye plass i bilen.
så har veldig lys på en ny vogn. men er helt forvirra i barnevogns jungelen.

Vi har Bugaboo Cameleon
Elsker den!

Ellers har vi en Emmaljunga Scooter som sovevogn her hjemme, og som blir med han i barnehagen når han begynner der i August.

Kommer til å bruke Bugaboo`en i sommer også, men må ha ei annen vogn når vi skal til syden, vil ikke risikere at bugissen blir ødelagt!
Snuser litt på simo 487 trillen, tror det blir den, dersom den er lang nok i ryggen når han prøver den!

ORIGINAL: Bambien

ORIGINAL: Piamsk

Vi har emmaljunga scooter og en carena trille[:)] Elsker scootern!

sign[:)][:)]

Vi har også scooter [:D]

Tfk joggster twist!

Men blir å kjøpe en egen bhg-sove-vogn til høsten.

Back
Topp