vogn!

Martha2

Gift med forumet
har så lyst på ny vogn til Mathea, men har litt under 5000 å rutte med. av en eller annen grunn liker jeg så godt emmaljunga, selv om jeg knapt har prøvd den..
er den veldig lav?
vet ikke om jeg sku kjøpt ei brukt emmaljunga på finn til en ca 4000 eller funne ei ny vogn til samme pris? får en ei god vogn til den prisen?
er ikke så mange barneutstyrsbutikker her jeg bor...

noen med gode råd og kanskje bilde eller link til meg?

[:)][:)]

Vi har emmaljunga city cross og er kjempe fornøyd med den. Finner sikkert mange brukte vogner på finn som er fint og lite brukt. Husker ikke hva vi betalte for vogna ny, men tror det var 7000-8000 kr.

Har ei Emmaljunga city cross. Selve sportsdelen sitter lavt, men både jeg og pappaen kan fint trille den pga regulerbart styre. Han er 1.86 og jeg er 1.60.
En av de negative tingene med City cross er hjulene(er hardplast hjul) på vinterføre, de klabber til seg mye snø. Og jeg skulle ønske jeg kunne vippe vekk den frontbøylen når jenta mi skal ned i pose i vognen.
Men ellers er det ei god vogn, og veldig flott å se på.

Ikke alle Emmaljunga vognene som har disse hard plast hjulene da.

Du får jo en helt ny emmaljunga scooter til under 3000, det er ei kjempegod vogn, eneste "minuset" er at barnet kun kan sitte fremovervendt...
FInner også mange pent brukte city crosser på finn, men prisene er veldig variable, du kan få en så og si ubrukt vogn til 4000 også er det de som skal ha tilsvarende for 2-3 år gamle vogner, men pass på at det er med fottrekk, for det koster 5-600 å kjøpe utenom,....

ORIGINAL: SogN

Du får jo en helt ny emmaljunga scooter til under 3000, det er ei kjempegod vogn, eneste "minuset" er at barnet kun kan sitte fremovervendt...
FInner også mange pent brukte city crosser på finn, men prisene er veldig variable, du kan få en så og si ubrukt vogn til 4000 også er det de som skal ha tilsvarende for 2-3 år gamle vogner, men pass på at det er med fottrekk, for det koster 5-600 å kjøpe utenom,....

Ja også emmaljunga classic sport får du ny til under 5000, den har lufthjul og stålkur under [;)]

takk for svar dere!

jeg har lyst på kombivogn, da kan jeg bruke den til nestemann også..[:)]

har en lignende som vi låner, acta graco tror jeg, men liker å ha Mathea mot meg og mulighet til å snu [:D]

ORIGINAL: *MamMathea*

takk for svar dere!

jeg har lyst på kombivogn, da kan jeg bruke den til nestemann også..[:)]

Både city cross og classic sport kan du kjøpe til bag senere [;)]

Jeg hadde Emmaljunga cerox til jenta mi når hun var liten! likte veldig godt at håndtaket var vendbart! og den var veldig lett og god [:D]

Har sett brukte på finn innimellom! (om du trenger emmaljunga cerox tvillingvogn har jeg en tilsalgs )[8D]

Jeg har kjøpt en Emmaljunga Scooter til frøkna mi i dag![:D]

Anbefalles!![:)]

hadde emmaljunga duo egde før, og nei den er ikke lav:) sambo er høy, og digga vogna. [:)]
hadde definitivt gått for brukt!

har kjøpt alle mine vogner brukt, og de ser jo helt nye uyt, folk er flinke å ta vare på de ![:)]
men ikkje kjøp usett[;)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

hadde emmaljunga duo egde før, og nei den er ikke lav:) sambo er høy, og digga vogna. [:)]
hadde definitivt gått for brukt!

har kjøpt alle mine vogner brukt, og de ser jo helt nye uyt, folk er flinke å ta vare på de ![:)]
men ikkje kjøp usett[;)]

takk for svar[:)]

nei usett er ikke så lurt, men skralt med utvalg her i Ålesund[:D] men får bare fortsette å lete på finn, dukker vel opp noe dugandes her i byen også

hva tror dere om denne?

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25482513[:)]

Back
Topp