Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Knøttet*
Er så gøy å kikke på vogner..
Denne gangen har jeg ikke peiling på hva slags vogn vi skal kjøpe.. Har hatt simo duo med de to andre.. Kjempe god- og kjempe stabil vogn.. Bagen er stor og god, og sportsdelen kan brukes lenge.... '
Siden vi har hatt simo, vil mannen ha en annen denne gangen.. En med 3 hjul..
ORIGINAL: neselo
Denne gangen har jeg ikke peiling på hva slags vogn vi skal kjøpe.. Har hatt simo duo med de to andre.. Kjempe god- og kjempe stabil vogn.. Bagen er stor og god, og sportsdelen kan brukes lenge.... '
Skulle jeg hatt med 3-hjul måtte det blitt teutonia spirit s3 med vario plus hardbag [:)]
ORIGINAL: s.m.å.e.n
ORIGINAL: neselo
Skulle jeg hatt med 3-hjul måtte det blitt teutonia spirit s3 med vario plus hardbag [:)]
Vi kjøpte denne vogna på fredag faktisk.. Kjøpte en pent brukt en på finn.no... Dette er en vogn jeg VET at jeg blir kjempefornøyd med! :) Hadde Brio kombi forrige gang og den var så stor og tung og dra med seg... [8D]
Synes kanskje det var litt tidlig å kjøpe vogn enda, MEN såååå gøy! [:D]