Vogn!

neselo

Forumet er livet
Har så lyst å bestille vogn! På www.mobelkjelleren.no har de Simo Duo til kun 5.700 kr! Men skal på ultralyd 13. august, får vente til det kanskje....

Er så gøy å kikke på vogner..
Denne gangen har jeg ikke peiling på hva slags vogn vi skal kjøpe.. Har hatt simo duo med de to andre.. Kjempe god- og kjempe stabil vogn.. Bagen er stor og god, og sportsdelen kan brukes lenge.... '
Siden vi har hatt simo, vil mannen ha en annen denne gangen.. En med 3 hjul..

koselig å se på vognen...
Jeg har vår fra før av veldig fornøyd med den så den beholder vi[:)]
Men holder på å kike på søskenvogn

Jeg kjøpte vogn i går jeg[8D].. Var litt tidlig, men jeg viste hvilke vogn jeg ville ha. Å så var den på tilbud med nesten 3000 i rabatt... Måtte liksom bare slå til. Jeg kjøpte Simo combi[:D]

Jeg bestilte for en mnd siden [8D]

Spennende med vogn kjøp=)

ORIGINAL: ballah

Jeg kjøpte vogn i går jeg[8D].. Var litt tidlig, men jeg viste hvilke vogn jeg ville ha. Å så var den på tilbud med nesten 3000 i rabatt... Måtte liksom bare slå til. Jeg kjøpte Simo combi[:D]

Hvor kjøpte du vognen?

ORIGINAL: *Knøttet*

Denne gangen har jeg ikke peiling på hva slags vogn vi skal kjøpe.. Har hatt simo duo med de to andre.. Kjempe god- og kjempe stabil vogn.. Bagen er stor og god, og sportsdelen kan brukes lenge.... '

Skulle jeg hatt med 3-hjul måtte det blitt teutonia spirit s3 med vario plus hardbag [:)]

ORIGINAL: neselo

Skulle jeg hatt med 3-hjul måtte det blitt teutonia spirit s3 med vario plus hardbag [:)]

Vi kjøpte denne vogna på fredag faktisk.. Kjøpte en pent brukt en på finn.no... Dette er en vogn jeg VET at jeg blir kjempefornøyd med! :) Hadde Brio kombi forrige gang og den var så stor og tung og dra med seg... [8D]
Synes kanskje det var litt tidlig å kjøpe vogn enda, MEN såååå gøy! [:D]

ORIGINAL: s.m.å.e.n

ORIGINAL: neselo

Vi kjøpte denne vogna på fredag faktisk.. Kjøpte en pent brukt en på finn.no... Dette er en vogn jeg VET at jeg blir kjempefornøyd med! :) Hadde Brio kombi forrige gang og den var så stor og tung og dra med seg... [8D]
Synes kanskje det var litt tidlig å kjøpe vogn enda, MEN såååå gøy! [:D]

Tipper dere blir super fornøyde i bag perioden, med den vogna[:)]
Men den var meget ustabil når snuppa mi begynnte å sitte.
Men den fineste vogna og se til:)

Eg har lyst på city cross vogna til Emmaljunga denne gangen.

Prøvde vel de meste som var på markede for et år siden da jenta mi va lita men denne har eg ikkje prøvd. Og eg håper de er drømme vogna[:)] Får nemligt ikke lov å bytte vogn denne gangen!!

Denne gangen er jeg så utrolig usikker på vogn. Sist gang ville jeg absolutt ha emmaljunga. Litt mer usikker denne gangen. Har sett på flere alternativer så tror kanskje at jeg blir nødt for å gå i butikken for å få hjelp, teste og også sjekke hvordan vognene er med ståbrett[:)] Mange hensyn å ta[:)] Må i hvertfall ha en stødig vogn[:)]

Back
Topp