Vogn vogn vogn

Hvilken vogn er best? Asfalt og ulent terreng.

  • Tfk adventure

    Votes: 0 0,0%
  • Tfk twist

    Votes: 0 0,0%
  • Tfk mono air

    Votes: 3 75,0%
  • Mountain Buggy Terrain

    Votes: 1 25,0%

  • Antall som har svart
    4

Frøken.S

Forelsket i forumet
September To Remember
Prøver å bestemme meg for 3 hjuling:) var låst på tfk mono men nå lurere på disse mulighetene. :) del gjerne erfaringer :)
 
Jeg arvet en gammel versjon av MB terrain sist og den er så sykt god å trille! Jeg vurderer faktisk å kjøpe den nye utgaven selv om vi har en annen vogn. Sittedelen på den arvede MB ble ødelagt, men jeg kommer til å bruke den med bag og så vurdere om jeg kjøper ny (uten bag) når babyen skal over i sittende.

En venninne av meg har den nye utgaven og der kan man ha sittedelen vendt mot seg, det er det ikke mange trehjulinger som kan. Det følger også med små bakhjul slik at man kan få en litt nettere utgave ved behov. De store bakhjulene var det eneste som fikk meg gjennom nysnø og over brøytekanter på vinteren. Super vogn!
 
De andre modellene av Tfk er eldre modeller. De er nok like gode å trille, men vet at særlig veldig mye eldre versjoner er litt mer kronglete å legge sammen også får du ikke den vendbare sittedelen som du får på Mono da.
Mv terrain tenker jeg er like god som både Tfk og også Thule i ulendt terreng. Men igjen, du får ikke en vendbar sittedel som kan brukes utover de første 12 mnd. Så kommer litt an på om du vil ha det eller ikke :) Mb terrain ny versjon og eldre Tfk med Multi-Xbag gjør at du kn ha babyen mot deg en periode, men denne delen er ganske liten sammenlignet med Tfk. Så den kan ikke brukes så veldig lenge, hvertfall ikke om du har et litt stort/tungt barn for alderen
 
Jeg har egentlig tenkt at jeg skal ha en litt eldre emmaljunga (duo edge/citycross/mondial) i tillegg til en av de overnevnte.
Men 3 hjulen er viktig at kommer frem og er behagelig for den lille på tur :) også er det fordel med sittedel vendt mot en :)
 
Babyjogger City Elite :) ikke sittedel vendt mot deg, men god å trille, og varer hele vognperioden og enda litt til.. er det i det hele tatt noen trehjulinger med sittedel vendt mot den som triller?
 
Back
Topp