Vogn valg.

Er det noen som har eller vet av noen som har Silver Cross Elegance? Synes den er så utrolig fin ;)
Jeg har sett den "live" hvertfall. Synes også den er veldig fin! Var på vurderingslista mi:)
 
Hehe ja, den er veldig dyr. Fornuften får kanskje råde her og ;)
Sammelignet med emmaljunga og bugoboo er det jo helt normal i pris da. Men jeg synes alle de vognene er for dyre.
Man kan få bra vogn for 5000 kr også
 
Sammelignet med emmaljunga og bugoboo er det jo helt normal i pris da. Men jeg synes alle de vognene er for dyre.
Man kan få bra vogn for 5000 kr også

Ja, er vel det vi og har funnet ut nå når vi har fått tittet litt rundt. Hvilken vogn endte dere på?
 
Ja, er vel det vi og har funnet ut nå når vi har fått tittet litt rundt. Hvilken vogn endte dere på?
Vi hadde først en basson duo som vi arvet. Så kjøpte jeg en crescent city siden jeg ville ha en lettere vogn. Men den var jeg ikke fornøyd med, så jeg solgte den og kjøpte baby jogger city elite. Har bare sportsdelen. Tenker å kjøpe bag brukt hvis vi får flere barn.
Og basson-vogna er yppelig som barnehagevogn.
 
Jeg foretrekker helt klart 3 hjul. Det er så tungt å svinge med 4 hjul! Skjønner ikke hvorfor folk vil ha stor bag, jeg bytta til sportsdel lenge før hun vokste ut av den. Synes det er nettere med sportsdel.
Jeg har Baby jogger city elite og er kjempefornøyd!

Emmaljunga er forresten overpriset siden det er en kjent merkevare. Det er mange andre 4-hjulinger som er minst like bra. Jeg vil anbefale smale hjul, det er lettest å kjøre i snø. Og lufthjul er helt fint, men det går også med skumhjul. Plast ville jeg styrt unna!

Jeg er enig i mye her.
Skjønner heller ikke hva man skal med så stor bag, etter 6 mnd så sover de ikke akkurat hele dagen lengre..og mi ville bare opp å se. Vi bytta til sportsdel da hun var 5.5 mnd. Hun hadde masse plass i bagen, men hva er vitsen når ungen vil sitte.

Jeg synes heller ikke det er like trygt å sette ungen i en bag og sette på noen seler, det er meg da.

Hadde også styrt i unna alt som ikke har svingbarehjul forann.
 
Okey damer. Et lite dilemma her. Jeg har vært veldig fast bestemt på at jeg ikke skal handle inn noen større ting før man har vært på ul for å forsikre seg om at alt står bra til og at det faktisk er noe der inne. Tror ikke helt på det ennå jeg :p Meeen.. i går var jeg i nærmeste storby på jobb og så tok jeg en tur innom Baby Care butikken der bare for å se litt. Og der hadde de ei flott duovogn på salg til 4500 kr!
Salget varer bare ut uka og da har ikke jeg vært på tidlig ul ennå. Skal man ta sjansen eller hva?
 
Back
Topp