Vogn.. Tips?

Linnerla

Forelsket i forumet
Har så vidt begynt å kikke litt på vogner, greit å finne ut hva man vil ha tilfelle det dukker opp noen tilbud. :)

Vil nok ha en kombivogn. Bor på landet, blir lite bæring, vogna oppbevares i gangen i 1. etg.
Men det blir nok en del ut og inn av bil.
Nå kommer jo sommeren først, men etter hvert blir det mye trilleturer i all slags vær og føre.

Noen tips til vogn?
 
Henger meg på denne:) er mange vogner å velge i, ikke alle lime kjent som emaljunga å Simo. Men veldig mange fine vogner som er mye billigere enn di, men tørr man satse på en vogn ikke så mange har?


Vår etterlengta skatt ventes 17mai<3
 
Mountain Buggy synes jeg absolutt er best. Må være 3 hjul! :) Den er jo dyr, men ville heller kjøpt en brukt bra vogn enn en ny "dårligere"...
 
Super fornøyd både med brio happy og med bugaboo cameleon. Jeg personlig ville aldri hatt vogn med tre hjul. Jobber i barnehage og har flere ganger opplevd vogner med tre hjul velte når barna beveger seg i de.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tfk no, den er herlig ❤️ men savner emaljunga vogna også :( no spørs d vell om æ må handld søskenvogn


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Emajunga sine er så lette og fine !! Elsker de og gleder meg til å kjøpe en ny denne gangen til lille i magen ! Hadde sportsvogn fra de sist og elsker den ! Arvet vogn sist som første vogn men må gleder jeg meg til å få ny fin Emajunga vogn som første vogn !!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg kjøpte brukt Simo-vogn, som nok er veldig god, men hadde SÅ lyst på ny og velge farge og sånn selv, så da barnas hus hadde supersalg kjøpte jeg en helt ny Brio Happy Duo til 4000 kr. Så nå har jeg to vogner. Hmmmm... Får selge den brukte :eek:


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Vi har kjøpt en Simo duo og er kjempe fornøyd med den....så langt i alle fall :) den innfrir alle våre behov. Hadde en brukt simo vogn til første jenta her og den var grisetung!!! Så ble så positivt overraska over at den nye var så veldig lett, hvertfall med tanke på hvor god plass det er i vogna ;)
 
Jeg hadde simo kombi til førstemann og emmaljunga kombi til andremann.
Nå har jeg planer om en TFK jogger twister...
Ok vognene jeg har hatt, men de er litt store og klumpete om man
skal i bil endel o.l
TFK bagen er like stor egt så burde holde fint med pose i til man
uansett hadde ville byttet til sportsdel. Har hatt to sportsvoger
med 3 hjul og det har gått kjempefint for oss :)
Blir vel noen testrunder i butikker over jul tenker jeg ;)
 
Til deg med to vogner!
Om du har råd kan du jo ha en hjemme og en i bhg om barnet skal gå der :) Veeeeldig praktisk :))
 
Ett gidt tips er å gå på Finn.no. Når vi fikk vårt første barn så fikk vi en vogn av svigers, ukjent merke. Den er blytung, hjulet detter av, altfor lav og jeg kan nevne i fleng. Denne gangen ville jeg ha en kvalitetsvogn for det er en grunn til at bl a Emmaljunga er en av de beste i test. Løsningen var å gå på finn.no. Der fant jeg en Emmaljunga vogn, brukt til ett barn, aldri stått ute i barnehagen alså man kunne ikke se at den var brukt! Den har alt av tenkelig oppgradert utstyr og forrige eiger betalte kr 10 500 for den, men jeg fikk den for kr 3500!!! Det ligger mange vogner på finn.no og de er litt vanskelige å få solgt derav billige og prutbare :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde simo kombi til førstemann og emmaljunga kombi til andremann.
Nå har jeg planer om en TFK jogger twister...
Ok vognene jeg har hatt, men de er litt store og klumpete om man
skal i bil endel o.l
TFK bagen er like stor egt så burde holde fint med pose i til man
uansett hadde ville byttet til sportsdel. Har hatt to sportsvoger
med 3 hjul og det har gått kjempefint for oss :)
Blir vel noen testrunder i butikker over jul tenker jeg ;)

Tfk'n er suuper! Vet ikke om jeg noen gang kommer til å klare med uten håndbrems❤️


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
TFK Joggster Twist kommer dårligst ut i sikkerhetstester, til tross for stor popularitet.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Vi har lyst på bugaboo buffaloo. Vet den er dyr, men den er jo så genial.
Det beste er nesten at den ikke tar noe plass i bilen, understellet blir utrolig lite og bagen kan legges sammen slik at den blir helt flat. Vi har relativt liten bil, så dette er veldig viktig for oss.

Og så synes jeg den er så fin! Store gode hjul (og mulighet for å trille på to hjul)

Men ja den er jo veldig dyr, så tenker vi ønsker oss litt penger til jul og venter på et mulig tilbud i januar kanskje :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vil anbafale Simo eller Emmaljunga. Store, gode vogner og stabile og supre på alt underlag og føre. Hadde Simo Duo sist og vesla lå i bagdelen til hun var ett år. Vogna fulgte oss til Usa, Karibien og Mexico. Og så er det så kjekt at du kan vugge med vogna, gull verdt!
 
Vi har tenkt mye på brio smile :) kjenner noen som har den modellen, kjempeenkel å legge sammen og få opp igjen, også kan man ha den lenge :) tar ikke mye plass heller :) kjempefint for oss som er en del ute å farter sommerhalvåret :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp