vogn tips til september barn?

Boo

snuffs
noen som har vogn anbefallinger til september barn? vi bor landlig til. har hund så går mye tur på grus veier osv. har en bratt trapp med sving i opp til huset, jeg er ganske liten/svak så må være lett å bære. ikke allt for dyr? vet det er tidlig å tenke på enda, men det er tross alt en av de viktigste tingene man kjøper til babyn sin så jeg vil helst lese så mye som mulig om alternativene & prøve dem i butikk om det er mulig før jeg bestemmer meg.

Ville sett på en brukt en :)

Vi har City Cross av Emmaljunga, kjempe fornøyd! :D De er jo litt dyre. Har med City Bag! :D

kjøpte i 2009, og bruker nå til barn nr 3, har også trapp opp til inngangen på huset. Og bor på landet :)

Har samme greia her og er veldig fornøyd med super nitro :) har også Septemberbaby.

Edge duo ville jeg gått for. Har større og mer romslig bag. Siden ditt barn fortsatt ligger i bag når det er vinter, så ville jeg absolutt vurdert den!

Jeg hadde basson parma til eldste (født tidlig i oktober). Den er lett, har veldig god plass i bagen og er god å trille. Og så er den ikke så dyr.

Jeg har oktober barn og vi bor ganske landlig selv :)Vi hadde simo kombi. Veldig førnøyd med den.

Skal ikke si at den er bedre enn andre. Men kan komme med noen tips til hva du burde se etter.

- 4 like store luft hjul. (Det gir stabilitet og gode trilleegenskaper på alt fra asfalt til jorder :P )
- Bag del med god "polstring" så det ikke trekker inn i vogna når babyen ligger der.
- Å en vogn som DU og MANNEN synes er lett og god å trille.

Jeg har en emmaljunga city cross. Kjøpte den nå i høst fordi at "edge duo" fra emmaljunga var ALT for tung.
Jeg liker city crossen så godt at jeg kjøpte en til, bare i en annen farge :p
Den er lett. Jeg har en blodsykdom som gjør meg svak, men city crossen klarer jeg likevel å dra opp og ned trapper hver eneste dag. :)
Den har store hjul, så den er bra på sneføre. Den har vendbar sittedel, sånn at babyen kan se deg når man triller. Det var utrolig viktig for meg.
Den har en lomme i kalesjen, så det går an å ha med seg litt lett pikkpakk.
Den er ganske liten, så den er god å ha på kjøpesentere eller i byen, eller når man skal pakke den ned i bilen.
Eneste jeg må si irriterer meg, er bagasjeunderlaget (eller hva det nå heter). Det er i stoff og jeg knoter alltid litt når ting skal under vogna. Men det er en bagatell. Det er en virkelig god, lett, pen vogn som er god i terreng pga store hjul og som har masse fine egenskaper. Bla så går kalesjen helt ned om man vil, så barnet kan skjermes for sol og vind. :)

Back
Topp