Vogn til tre barn?

monaogmini

Glad i forumet
Jeg liker godt å gå til barnehagen om morgenen, men det er langt og tvillingene er ikke helt klare for å gå hele den vegen enda. Finnes det en kjekk vogn med plass til tre barn ute på vognmarkedet tro? Den må passe til en nyfødt og to på to og et halvt år ca.

Jeg liker godt å gå til barnehagen om morgenen, men det er langt og tvillingene er ikke helt klare for å gå hele den vegen enda. Finnes det en kjekk vogn med plass til tre barn ute på vognmarkedet tro? Den må passe til en nyfødt og to på to og et halvt år ca.
Hva med søskenvogn og ståbrett? Så kan tvillingene bytte på å stå og sitte i vogna?

Søskenvogn og bæresjal:) så kan den nyfødte være tett inntil mammaen sin, og du har begge hender fri inne på avdelingen.

Jeg har ganske lik problemstilling, men tvillingene mine er like over tre når lillebror kommer. Har funnet meg en bærejakke på finn og tenker å ha den minste i bæresele en del. Vurderer også ståbrett til en når det blir finere i været. Ikke svar på spørsmålet ditt akkurat, men... :)

Back
Topp