Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skal vel si at dette ble en tråd med mange meninger ja
haha....
Alle får vel gjøre som man vil med sine barn, og ingen kommer med bruksanvisning liksom. Men jeg synes det er teit av de folkene her inne, som sier at "Nei et 4 års gammel barn har ikke noe i en vogn å gjøre" eller "en frisk 4 åring klarer å gå lange turer"
Hva vet vel dere om det?? Dessuten er det ikke slik at man alltid har GOD tid, slik at man kan bruke 3 timer på 1 km liksom. Stoppe overalt for å se seg rundt osv... Det er jo ikke slik det fungerer for folk i en hektisk hverdag da. ELLER???
...er veldig enig med de fleste om at det er opp til hver enkelt her.Tåkeliten skrev:
Men jeg lurer litt på hvorfor ikke flere av dere som har "store" barn i barnehagen som ikke orker å gå tre kvarter etter barnehagen (forståelig nok) heller kjøper en sykkeltralle/sykkelsete og sykler i stede?
Heng meg om dere ønsker det, men jeg tenker at når de små er blitt så store så er det på tide å "gjøre de store" og slutte med vogn, og heller finne andre transportmåter som mer passer alderen i stede for å "baby-gjøre" de. For ja, det er vanskelig for en fireåring å gå til og fra barnehage, men sykkel med sykkelvogn er jo ett mye bedre alternativ da enn vogn i mine øyne, i tillegg til at det er enklere og kjappere for oss mammaer å gå, og ikke minst så kan det være lettere å få pappaer på banen for å ta sin del av henting om de har mulighet og vil være litt macho...