Sinderella
Glad i forumet
Hender det at dere bruker vogn/trille til de, om dere f.eks skal gå en laang tur? altså jeg snakker da om en tur på noen timer iallefall.... Ikke bare å gå i 10 min liksom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gjorde det. Vi var en tur innom dyreparken i fjor sommer og vogna var god å ha. Ikke alltid det er finnes ledige sitteplasser og en liten hvil i vogna er ikke å forakte for en aktiv tass.c",) skrev:
GirlWithBoy skrev:Jeg gjorde det. Vi var en tur innom dyreparken i fjor sommer og vogna var god å ha. Ikke alltid det er finnes ledige sitteplasser og en liten hvil i vogna er ikke å forakte for en aktiv tass.c",) skrev:
Ja ikke sant:) skjønner.... Jeg skulle så gjerne ha gått meg en litt lengre tur idag(i fin været) også har jeg min 4,5års gamle sønn hjemme, som ikke er spess interessert i å gå i flere timer, og iallefall ikke i litt tempo;) Derfor jeg tenkte kanskje å ta paraplytrillen;)
Jeg syns ingenting om vogn til barn som er over 3 år. Mi grense går på 2 1/2 år ;) Gutten min slutta med vogn når han var 2 år, og satser på det samme med jenta :)Gitte__ skrev:
Og en frisk 4åring klarer å gå lange turer ;)
Vi bruker ikke vogn til så store barn, går heller tur på barnas premisser.
om du vil gå en rask og lang tur ville jeg heller latt barnet sykle ved siden av deg.
c",) skrev:Jeg syns ingenting om vogn til barn som er over 3 år. Mi grense går på 2 1/2 år ;) Gutten min slutta med vogn når han var 2 år, og satser på det samme med jenta :)Gitte__ skrev:
Selvfølgelig, men hvorfor ikke gi de små en mulighet til å kunne sitte og slappe av i en vogn ved lange turer..
Gitte__ skrev:c",) skrev:Jeg syns ingenting om vogn til barn som er over 3 år. Mi grense går på 2 1/2 år ;) Gutten min slutta med vogn når han var 2 år, og satser på det samme med jenta :)Gitte__ skrev:
Selvfølgelig, men hvorfor ikke gi de små en mulighet til å kunne sitte og slappe av i en vogn ved lange turer..
Fordi jeg trur ikke en på 4 år trenger det:) Da kan man heller ta koslige pauser ilag :)
Bedre å ta seg tid til å gjøre turgåingen til en koselig aktivitet.