Vogn til skog og mark

Meluha

Betatt av forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Det er nå 12 år siden sist jeg fikk barn, og ser det har skjedd en hel del med barnevognene siden sist. Er det noen der ute som er aktive i skog og mark, som har en vogn å anbefale? Ønsker i utgangspunktet en vi kan ha både med bag, sportsdel og bilstol. Men mulig vi har for høye krav... Bør vi heller gå for en vanlig vogn, typ Britax Smile 3, og vente til lille er stor nok til joggevogn? Tar gjerne imot alt av tips.

I følge min research er Thule Urban Glide 2 den ultimate vogna for ulendt terreng. Fordelen med denne fremfor en del andre vogner er ekstra store hjul, håndbrems og at den er veldig stødig.

Men om du ønsker en mer all-round vogn, så hadde jeg også sett på BabyJogger City Elite.

I følge min research er Thule Urban Glide 2 den ultimate vogna for ulendt terreng. Fordelen med denne fremfor en del andre vogner er ekstra store hjul, håndbrems og at den er veldig stødig.

Men om du ønsker en mer all-round vogn, så hadde jeg også sett på BabyJogger City El

Ja, vi er veldig friluftsmenneske begge 2, så vi må ha en vogn som kan brukes til så mye skog og mark som mulig samt jogging. Så her blir det Thule Urban Glide 2 pga hjulene og at den er den mest stødige vognen med 3 hjul sånn jeg har forstått :-)

Det er 20% rabatt på Thule hos barnas hus i helgen :p

Har også hørt nye bra om Thule-vognene, men synes det er veldig synd at barnet må sitte forovervendt når man bytter til sittedel! :( Fungerer sikkert helt supert når mini er litt større, men for vår gutt var det for tidlig å sitte forovervendt når han var 7 mnd.

Av akkurat den grunnen endte vi opp med en Stokke Trailz, som fungerer greit nok på grusstier og i litt ulendt terreng, men den er ikke så digg å jogge med (vi kan jo late som det er derfor det jogges så lite..:hilarious:).

Har også hørt nye bra om Thule-vognene, men synes det er veldig synd at barnet må sitte forovervendt når man bytter til sittedel! :( Fungerer sikkert helt supert når mini er litt større, men for vår gutt var det for tidlig å sitte forovervendt når han var 7 mnd.

Av akkurat den grunnen endte vi opp med en Stokke Trailz, som fungerer greit nok på grusstier og i litt ulendt terreng, men den er ikke så digg å jogge med (vi kan jo late som det er derfor det jogges så lite..:hilarious:)
Jeg kikket på Thule, og er enig med deg, jeg vil gjerne kunne ha sittedelen vendt mot meg. Ikke bare bare å finne en vogn som møter alle behov... Hehe
Kikket litt på UPPAbaby Ridge, for jeg syns den var hakket penere enn Thule. Har noen av dere hørt noe om den? Tror den også bare er forovervendt i sittedelen, så nå vurderer jeg å ha Uppababy eller Thule fra 1 års alder, og en annen fra 0-1 år.

Enig, og har derfor endt opp med to vogner. Vanskelig å finne en vogn som er perfekt på alle områder.

Back
Topp