Vogn til 4 åring

gizmo skrev:

loeve skrev:
Takk for mange gode forslag. Sitter å søker på nett nå. Litt vansklig å finne spesifikasjoner på vognene. Noen som vet hvor lang tfk er i ryggen?

106 cm fra enden av fotbrettet til toppen av ryggen :)

Takk for at du fant ut av det for meg

nå fikk jeg dårlig samvittighet fordi jeg i noen sekunder spekulerte over om du var en slik mor som ikke gidder å vente på barnet sitt fordi det går litt tregere og derfor trenger vogn. 
beklager dette. her ser man at man absolutt ikke skal dømme noen før man vet hvorfor. med det ser jeg at du har fått mange gode tips over her. lykke til med vognkjøpet 

oth kan du bruke lenge.. vet ikke hvor stor din 4 åring er, men eldste min satt fint i lillesøster sin vogn i syden i fjor.. ville tatt han med i butikken å prøvd div vogner, kanskje best med en med sving-hjul forran..

loeve skrev:

gizmo skrev:

loeve skrev:
Takk for mange gode forslag. Sitter å søker på nett nå. Litt vansklig å finne spesifikasjoner på vognene. Noen som vet hvor lang tfk er i ryggen?

106 cm fra enden av fotbrettet til toppen av ryggen :)

Takk for at du fant ut av det for meg

Noen som vet om Easywalker er lenger eller kortere i ryggen enn TFK?

Da vi kjøpte tfk'en vår til lillesnupp prøvde vi for morro skyld å sette sønnen til samboeren på 6 oppi sportsdelen. Var ikke god plass, men kunne gått med bøyde bein :-P Så tfk er ihvertfall stor ;-)

trine2007 skrev:
nå fikk jeg dårlig samvittighet fordi jeg i noen sekunder spekulerte over om du var en slik mor som ikke gidder å vente på barnet sitt fordi det går litt tregere og derfor trenger vogn. 
beklager dette. her ser man at man absolutt ikke skal dømme noen før man vet hvorfor. med det ser jeg at du har fått mange gode tips over her. lykke til med vognkjøpet 

Du trenger ikke å ha dårlig samvittighetHar fått mange gode tips, regner med å bruke vogn noen år til. Og  han viser fremskritt hele tiden,

Babyjogger City Elite er veldig lang i ryggen. Venninnen min har sin 4 år gammel gutt i den og han er ganske lang for alderen :)

loeve skrev:

~September~ skrev:
Hvilken vogn er det dere har fra hjelpemiddelsentralen? Det finnes jo mange typer å velge mellom..
Noen typer: http://bardum.no/default.aspx?fid=1014
http://www.hjelpemiddelspesialisten.no/Produkter/Barnevogner/1692

Tror den heter new bugg. Den er tung som bly, ikke svingbare hjul, særdeles upraktisk spør du meg, Når han var mindre fikk vi tvillingvognen city celekt til babyjogger, det var en helt fantastisk vogn

Ok, har ikke vært borti den, men ser jo i beskrivelsen at den er veldig tung!!!
Den vi hadde sist veide 12 kg, ser den fra hjelpemiddelspesialisten veier 8 kg, så er iallefall mulig å få noen som er lettere..
Håper dere finner en som er bedre

Back
Topp