Vogn til 4 åring

loeve

Elsker forumet
Er det noen som kan anbefale en vogn til en gutt som blir 4 i november?

Den bør ha svingbare jul.
Har nå qunni vogn, men den begynner å bli for liten.

Tfk Joggster Twist :)

Det er vel vanskelig å finne vogn til en 4åring. Brio sin trille kan jo gå. Det er ikke svingbart hjul da. Her Lærte jeg heller 4 åringen å sykle, så da er det slutt på trilling =)

Har Quinny Freestyle her, den funker fortsatt til min 4 åring .. Brukt kanskje 1 gang i år, men passer fortsatt :)

ville bare hatt en så enkel og liten trille som overhode mulig t en 4 åring som i bunn og grunn kan gå  sjøl e min meining ;)

Har ei Brio Go (til minstemann) som min 4 åring sitter fint i..

Men hvorfor ikke sykkelsete? Eller egen sykkel? Mye billigere enn ei vogn.... H*n er jo tross alt 4 år!!

Easywalker classic fungerer som bare det. Har mulighet for lite swivelhjul foran!

Til dere andre: Det er oss som lever uten bil, har bhg langt unna og som ikke har vei som egnet for sykling for så små (mye trafikk etc) pluss at om vinteren funker bilsete og sykkelvogn ikke så godt. Annet enn sykkelvogn som fungere som vogn med hjul foran. Det kunne godt! Måtte bare forklare for før man står der og lurer på hvordan skal jeg få ungen i barnehagen kl 07.00 om morgen og har 30 - 45 min å gå så skjønner man kanskje ikke at vogn til store unger kan være lurt!

Skjønner at dere reagerer på at en 4 åring skal ha vogn. Storebror klarte seg uten vogn
fra han var 2, 5 år og tvillingsøsteren det samme.

Men nå er det bare en gang sånn at han ligger etter i utvikling. Han tok sine første famlende skritt for 1 år siden. Han klarer ikke lange avstander, bakker og ugjevnt underlag.
Har handicapvogn fra hjelpemiddelsentralen. Men vil helst ha en lett og normal vogn

hvis det er ei vogn som skal trilles mye med ville jeg valgt TFK jogster twist.Den er stooor i sittedelen og god å trille.Greit å ha 3 hjuling til så stort barn da blir det endel lettere å trille=)

mener babyjobber & Phil&Teds er ganske lange i ryggen og passer fint til litt eldre barn Har ingen erfaring selv, men mener å ha lest det tidligere :)

Lykke til i jakten

Jeg tenkte på Troller! De er rimelige, gode å trille og har gode hjul.

Og til dere andre; hvorfor må HI forsvare og forklare hvorfor hennes 4-åring må ha vogn?

Hva med en sånn sykkelvogn som du kan sette hjul på så man kan trille da?
Da kan den jo brukes både til sykkeltur og gåtur.
Men den er kanskje ikke så kjekk på kjøpesenter o.l.....

loeve skrev:
Skjønner at dere reagerer på at en 4 åring skal ha vogn. Storebror klarte seg uten vogn
fra han var 2, 5 år og tvillingsøsteren det samme.

Men nå er det bare en gang sånn at han ligger etter i utvikling. Han tok sine første famlende skritt for 1 år siden. Han klarer ikke lange avstander, bakker og ugjevnt underlag.
Har handicapvogn fra hjelpemiddelsentralen. Men vil helst ha en lett og normal vogn

Datteren min er også forsinket i utvikling. Brukte OTH og den var super fin. Hun hadde god plass.

Takk for mange gode forslag. Sitter å søker på nett nå. Litt vansklig å finne spesifikasjoner på vognene. Noen som vet hvor lang tfk er i ryggen?

brio race og emmaljunga scooter er begge lange og gode i ryggen.bruker nå brio sin til min 4 åring innimellom.

bege er en drømm å kjøre.men ikke svinghjul.

loeve skrev:
Takk for mange gode forslag. Sitter å søker på nett nå. Litt vansklig å finne spesifikasjoner på vognene. Noen som vet hvor lang tfk er i ryggen?

106 cm fra enden av fotbrettet til toppen av ryggen :)

Back
Topp