Vogn stasj

Har sett noen har skinn trekk (vet ikke om det er ekte skinn da men) på håndtaket på vognene sine ,
Noen som vet hvor man kan få tak i slikt?
Og passer det alle vogner? Jeg har bj city elite

Også på jakt etter noe til vogn leker passende for gutt på 15 måneder, gjerne noe som kan festes på eller i bumperbaren

Jakter du på noe til din vogn kanskje? Eller har du noen gode tips? Da er du hjertelig velkommen til å bruke denne tråden

Positive/ negative erfaringer med vogn gadgets mottas også gjerne:)

Jeg har kun sett slik skinnpels på stokke vogner. Vet ikke om andre har det. Ang vognleke ville jeg gått for lekeratt til vogn:) de selger en med mye lyder, speil og ratt etc:) kjempegøy!:)

I Sverige er det veldig vanlig å pimpe vognen, søk opp barnvagnar på Facebook :)

Og pels får man kjøpt, flere som syr i Sverige, en som heter Lills syr iallefall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Lurer på om jeg ikke har ett sånt ratt , minsten fikk ett da han var litt mindre, men det ble litt for høyt for ham , så jeg tror jeg la det vekk.... må se om jeg ikke finner det igjen , husker de var geniale, super enkle og feste au

Ja både jeg og lillegutt syns den var super :) Vi hadde den av og til med i bilen også og festa den på bilstolen :)

Back
Topp