Vogn som passer i bil

mto

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julikulene 2020
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Vi har Stokke trailz nå, og er fornøyd med den. Det eneste er at den tar VELDIG stor plass i bagasjerom. Har ikke bil selv, men blir hentet på flyplass når vi besøker familie, og da er det faktisk ikke plass til alt i én bil, det fant vi ut etter jul :rolleyes:
Vurderer derfor å kjøpe en annen etter hvert, men vil ikke ha ei lita trille heller. Har noen tips om en mellomting mellom trailz og typiske reisetriller? :p
Prisen er ikke så nøye selv om det blir «ekstravogn»
 
Babyjogger mini GT passet fint i min Toyota yaris. Ble veldig liten, men kan dessverre ikke snus.
 
Jeg ville sjekket ut Stokke beat. Det er en mye nettere vogn, som likevel er mer enn en trille :) vendbar sittedel med god plass. Tenker den ikke er tidenes vogn på skikkelig skogstur, men der har dere jo trailz som funker bra på slikt føre.

De fleste vogner tar litt mer plass med bag enn med sittedel. Og siden Trailz er referansepunktet ditt er det jo flere vogner som er betydelig mindre, uten at jeg vet akkurat hvor liten du ser for deg :D Man har jo alltids Babyzen yoyo som kan bæres under armen omtrent, men den er også ganske ræv å trille på alt annet enn betonggulv inne på senter (min personlige mening, hehe)

Vogner du kan sjekke ut som tar mindre plass sammenlagt er:
Bugaboo fox2
Babyjogger city mini GT
Babyjogger city elite
Uppababy vista (kan bli søskenvogn om dere tenker tette barn)
Britax smile III

De fleste vogner har videoer på YouTube hvor man ser dem sammenlagt så man får en viss anelse av hvor små de blir.
 
Yngri ymer, bj city mini gt, bj city tour lux, Stokke beat.
 
Back
Topp