Vogn som kan slå sammen

førstebaby 24.8.14

Betatt av forumet
Har en nissan leaf el-bil, eg har veldig lyst til mountain buggy kombi vogn men det passer ikke i bagasjerom :( så nu vet eg ikke ka skal eg kjøpe.


24 aug 2014
 
Har du sett på Bugaboo? Både Buffalo og Cameleon blir ganske kompakte når sammenlagt. Vi har kjøpt en Cameleon og den er veldig enkel å klappe sammen og ikke minst veier den lite.
 
Sjekk finn.no om du finner en brukt, ellers så finnes det masse Kjøp/salg av barneutstyr sider for lokalområder på facebook. Her har jeg handla brukt emmaljunga av en venninne, vogner trenger ikke nødvendigvis koste en formue om man er villig til å gå på bruktmarkedet.
 
Baby jogger city sine er vel ganske små? Jeg har city mini til "reisevogn" tror ikke de andre er så mye større
 
Er ikke de som koster formue? Nesten 10,000?



24 aug 2014
Vi kjøpte selv en brukt Cameleon på finn.no :) den var kun brukt i et års tid, av ett barn, så ser like fin ut, og med alle trekk vasket ser jeg ikke poenget i å bruke nesten tre ganger så mye på ny :)
 
Vi får ikke kobla vårt brio sete på emmaljunga vogna vår.. Så alt går nok ikke.. Men bare å google så kommer det nok opp :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Babyjogger sine vogner, TFK joggster twist, bugaboo(samtlige modeller) og Brio Smile. Er de jeg kommer på i farten, som blir ganske små.
Versaen som er linket til lenger oppe i tråden er veldig fin, og blir liten og kompakt sammenlagt =)
 
Back
Topp