Vogn som blir liten sammenlagt

Solstråle

Andre møte med forumet
Hei!

Da mellomste var liten hadde jeg en Easywalker qtro som var liten nok til bagasjerommet i en Toyota Aygo, og i tillegg hadde barnet stor plass i sportsdelen. Noen som vet om det finnes noen vogner som ligner på denne? Eller andre typer vogner som har god plass å ikke tar så stor plass? :)
Tenker på sportsvogn.
Har Stokke Trailz fra før, men syns ikke den tar liten plass, å liker ikke at man må ta av sportsdelen.
 
Hei!

Da mellomste var liten hadde jeg en Easywalker qtro som var liten nok til bagasjerommet i en Toyota Aygo, og i tillegg hadde barnet stor plass i sportsdelen. Noen som vet om det finnes noen vogner som ligner på denne? Eller andre typer vogner som har god plass å ikke tar så stor plass? :)
Tenker på sportsvogn.
Har Stokke Trailz fra før, men syns ikke den tar liten plass, å liker ikke at man må ta av sportsdelen.
Baby jogger city premier er en fantastisk god allround vogn. Varer lenge på lengden og får til og med plass i bagasjerommet på Kia soul. Dessverre sluttet de å produsere sen, så den finnes kun brukt.
Ellers om du vil ha mindre typ trille så har du baby jogger city tour lux. Den sikler jeg på, har selv den vanlige tour
 
Back
Topp