vogn??simo eller emmaljunga??

aina23

Betatt av forumet
Hei alle sammen:O)
Jeg er veldig bestemt på å kjøpe meg simo duo vogn,men de siste dagene har jeg sett en emmaljungavogn også som jeg syntes er veldig fin, veldig lik simo duo.
Men noen som vet hva denne emmaljungvogna heter, hvor lenge man kan bruke den(på simo står det at den kan brukes til ungen er 4 år), men hvor lenge kan emmaljunga brukles?? Og hva er forskjellen i pris på de to??
Er det like bra vogner??

såg på en svensk undersøklse her for llitt siden å der sa de att billige vogner er av akkurat samme kvalitet som fe.ks. simo og emmaljunga.
Du kan vell bruke begge till barnet er ca 4 år. så vidt jeg vet så er vell emmaljunga og simo ganske lik i pris.

Jeg skal kjøpe en vogn som ser ut som en emmaljunga men koster kun 2600kr :)
Driter i merket, og vognen er godkjent på akkurat samme måte som andre og jeg har angrefrist og garanti så what tha heck lixom?! ;)

hva slags vogn skal du ha da, mye billigere enn simo og emmaljunga, å det er jo kjempefint hvis den er av like bra kvalitet:O)
Noen som vet om noen sider man kan gå inn på får å se litt om emmalunga, var inne på emmalunga.no, men tenker litt mer på en side som selger de, hvor det står priser å sånn å!!??

www.billigebarnevogner.no

Noen som vet forskjellen på emmaljunga mondia duo combi, emmaljunga edga duo combi og emmaljunga smart duo combi???
Skal ha ei vogn som det er 4 like store hjul på:O)

www.storken.no og www.babycomfort.no selger vognene

ORIGINAL: aina23

Hei alle sammen:O)
Jeg er veldig bestemt på å kjøpe meg simo duo vogn,men de siste dagene har jeg sett en emmaljungavogn også som jeg syntes er veldig fin, veldig lik simo duo.
Men noen som vet hva denne emmaljungvogna heter, hvor lenge man kan bruke den(på simo står det at den kan brukes til ungen er 4 år), men hvor lenge kan emmaljunga brukles?? Og hva er forskjellen i pris på de to??
Er det like bra vogner??

Hei!
Vi har hatt Simo duo til våre to jenter, nå har vi bestilt Emmaljunga Duo Edge. Vi må ha ny vogn for etter 6 års bruk sa understellet på Simovognen takk for seg, så det er snakk om kvalitet i hvert fall.

Grunnen til at vi valgte Emmaljunga Duo Edge nå var vel mer for å prøve noe nytt, ikke noe annet.

Kvalitetsmessig tror jeg vognene er ganske like. Og det finnes sikkert billigere vogner som er bra også.

Jeg husker ikke prisen på Simo (vi har kikket på de også). Vi har kjøpt en pakke fra Emmaljunga med bilstol og div tilbehør så jeg vet ikke hva den enkelte enhet kostet, dessverre.

Noen som vet forskjellen på emmaljunga mondia duo combi, emmaljunga edga duo combi og emmaljunga smart duo combi???

Den første er en sann som jeg skal ha :) en vogn som er båge sitt og ligg.
Andre er vell bare liggevogn... Da må du kjøpe en ny sittevogn etter ca 7 mnd...
tredje ser ut till og vær ligg og sitt men du må bytte del. altså en liggdel og en sittdel. er ganske store... :/

ORIGINAL: Jenniz

Andre er vell bare liggevogn... Da må du kjøpe en ny sittevogn etter ca 7 mnd...
tredje ser ut till og vær ligg og sitt men du må bytte del. altså en liggdel og en sittdel. er ganske store... :/

Emmaljunga Duo Edge Combi er både bagvogn og sportsvogn, så du trenger ikke kjøpe ny vogn der heller. Samme som Smart duo men Edge har noen tilleggsegenskaper Smart ikke har.
Og det er mulig å sitte i baggen på Edge ved å vippe opp en liten plate som er i bunnen av baggen. Greit når baby begynner å bli nysgjerrig men er for liten for sportsvogn.

ORIGINAL: InaM

ORIGINAL: Jenniz

Emmaljunga Duo Edge Combi er både bagvogn og sportsvogn, så du trenger ikke kjøpe ny vogn der heller. Samme som Smart duo men Edge har noen tilleggsegenskaper Smart ikke har.
Og det er mulig å sitte i baggen på Edge ved å vippe opp en liten plate som er i bunnen av baggen. Greit når baby begynner å bli nysgjerrig men er for liten for sportsvogn.

Kan godt hende d jah :) Bare såg på bildene på google jeg :P

Var på barnas hus for litt side. Spurte da hva som var forskjellen på Simo og Emmaljunga, siden det er de to detstår om her også. Men hun som jobba der kunne ikke svare helt. Var nok liten forskjell, men emmaljunga var et par kg lettere...
Alle jeg vet som har Simo er fornøyd med den, men kjøper en litt lettere sportsvogn til å "dra rundt på" etterhvert.. (Gjelder kanskje emmaljunga også?) Jeg synes emmaljunga er finere og når den også er de få kg lettere ender vi nok opp med den[;)]

men du som hadde bestil emmaljunga edge duo, hva var prisen på den??

Hei vi har kjøpt Emmaljunga monidal duo koster 8000, flere av mine venner har den og er stor fornøyd. Lykke til med valget

men du som hadde bestil emmaljunga edge duo, hva var prisen på den??

Vi har bestilt den, men vi kjøpte samtidig bilstol, base til bilstol + feste til bilstol på vognunderstell, stelleveske og noe anna småplukk så vi fikk en pakkepris. Men jeg mener å huske at kun vognen koster i underkant av 8200 kr og det er visstnok lik pris over hele landet.

Simo duo vogna jeg så på kosta i hvertfall 6tusen pluss et eller annet... Så på den og bugaboo vogn og den kosta nesten 10 tusen!!![:-]
Så tror det blir simo duo jeg [:D]

Edge duo er jo en svin tung vogn.. Tante jenta mi har den, og den er god til og trille på lange strekninger osv. Men rett og slett ett helvete å skal ha med seg i byen inni butikker osv. Er og tung for og løfte inn og ut av bilen. 

På emmaljunga sine sider på nettet, www.emmaljunga.no er det en tabell hvor en kan sammenligne de ulike typene. Kjempegri tabell!!

Back
Topp