Vogn! ROAN Marita

HerligLykkelig

Andre møte med forumet
Hei alle sammen.

Jeg har nå bestilt vognen vår, ROAN Marita, i fargekode 963(lys beige med grå ruter på).
Syns den er så fin. Og billig. Se FINN: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27607862 . Men når jeg søker rundt på nett, finner jeg lite folk har skrevet om den. Lurer derfor på om noen har noe erfaring, eller hørt noe om den. Det er et polsk merke, har hatt direkte kontakt med butikken i Polen, de var veldig hjelpsom. Men de har kun 1 norsk leverandør, nemlig lullababy, der jeg kjøper den gjennom. De holder til i Oslo, jeg i Bergen, dvs jeg kjøper den usett. MEN det er 14 dagers returrett og 3 ÅRS garanti, 1 år lengre enn Emmaljunga, som jeg egentlig hadde tenkt meg. Nå er jeg bare overlykkelig jeg får en vogn ikke alle andre har. :D. Men ville likevel visst litt mer. ALT tilbehør er med i pakken, og trenger man noe utenom, kan dette bestilles. Hva sier dere, har jeg gjort mitt livs største feil? =P
 
Har ikke hørt om vognen før, så det blir spennende å høre om du blir fornøyd :) ser fin ut da.
 
Back
Topp