vogn poser??

solstreif

Glad i forumet
ser på jollyroom at de har rabatt på vogn poser.. har noen erfaring med det?? dunpose eller syntetisk eller lammeskinn???
hva er forskjell på vogn pose og voksi pose??? er det lurt å evt kjøpe stor vognpose som er plass til dyne i???

uff å jeg som trodde jeg hadde litt peil på det her siden jeg har unge fra før hehe. er jo bare tre år siden sist,...men hadde jo en 6 mnd gammel baby når vintern kom å da gikk det med stor pose å dyne, men hva trenger nyfødt mitt på kaldeste vinteren...ikke er våren mer en to mnd unna heller så blir ikke det dyreste innkjøpet liksom....

hva gjør dere?

Voksi er merket på vognposen. Vi har en voksi classic med vinterdyne i (Tror det er det som følger med, og at sommerdyne er tilleggsutstyr), som ble brukt til de to forrige. Blir den vi går for nå og, er kjempefornøyd med den. Vi har brukt den helt til nå til yngstemann som var 2 år i Juli. Han sover inne i bhagen nå, så ikke behov for den lengere. Har hørt mye bra om voksi urban og trolli posen også, med ikke prøvd de selv. Lykke til med valget

Vi skal ha lammeskinnspose, men kommer til å sy en voksi pose (type classic) i tillegg.. Hadde en stor og deilig lammeskinnspose sist, og den var fantastisk <3

Jeg skal ha Easygrow nature vognpose :) I den er det dun. Syns det er viktig med god pose!! Og selvom det ikke er så mange mnder til våren kommer det en ny vinter, og kjøper du en voksi eller den jeg skal ha, er den jo lang nok til neste vinteren og.
Easygrow er det en forlenger til slik at posen blir 130cm lang.

oki.. takk for at dere hjalp meg her. det er jo en jungel av utstyr der ute hehe så ikke lett å vite hva man bør gå for....

Jeg har nettopp kjøpt voksi pose ettersom det var det hun dama på kattis babyshop anbefalte :)
Den heter Voksi Urban, og er på en måte 2 poser i 1.. Stooor plass, så jeg vil nok ha lammeskinn i den, det er fordi eg synes det er fint :) Dette ble jeg anbefalt og jeg har termin i januar.. :)

Back
Topp