Vogn og pris

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Kjøper dere den vognen dere vil ha ut i fra ønsker og spesifikasjoner, eller ser dere litt på pris også?

Jeg kommer nok til å kjøpe Emmaljunga city cross, men den kommer på 9400. Syns det er ganske mye da, men den er så fin og god, så da driter jeg litt i pris.

Hadde den til snuppa i 2008 også, og da betalte jeg vel 8400, tror jeg. Synd jeg ikke kan bruke den denne gangen også :-)

Da selger du vel den gamle og får litt igjen for den? Jeg brukte vanvittig mye vogn, så at den var lett å håndtere/trille osv var mye viktigere enn pris. Skal den brukes bare litt /ikke til noe spes er vel prisen mer vesentlig tenker jeg!

Yes. Problemet er at understellet er helt ødelagt. Har sportsdelen og bag'en, men den er det litt råsa i ;) Og dette blir gutt!

Har gode erfaringer med city cross. Derfor jeg "må" ha den :p Går mye i forskjellig terreng, både grus og asfalt. Og city crossen er veldig lett og har god trillekomfort :)

Vi valgte det vi ville ha ut i fra visse kriterier. Alle som var aktuelle var jo dyre.. Så da endte vi opp med city cross :)

Vi har kjøpt en brukt emmaljunga city cross :) Veldig pent brukt, så gleder meg til å bruke den! :)
Fikk den forresten til 2000 kr!

Jeg kjøpte akkurat den vogna jeg ville ha, City Cross. Men jeg kjøpte brukt. Hadde nok aldri kjøpt den ny, da jeg ikke har så god råd og ikke ser poenget om man får en god brukt. Den brukte jeg kjøpte var sportsdelen urørt og bagdelen kun brukt som sovevogn inne. FIkk den for halv pris. Så jeg var fornøyd med det!

Jeg har kjøpt brukt city cross denne gangen. Skal snart hente den. Så håper den er like bra som på bilde og som hun sier. Veldig lite brukt. Blir jeg ikke fornøyd med denne brukte vognen, kjøper jeg nok ny :)

Her hadde vi ein god del kriterier og har prøvd mange ulike vogner i butikkene for å se hvem som passet våre kriterier. Dette var første prioritert. Når vi da hadde bestemt oss var vi på utkikk etter hvor vi kunne få kjøpt vognen vi ville ha billigst mulig :)

Så litt på brukte vogner før vi bestilte, men fant ingen jeg ville ha. Dessuten er duo s understellet ganske nytt, så fant ingen brukte. Synes vogna er dyr, men som samboeren sier, får jo faktisk 2 vogner i ett, og vi kan spare den til nestemann.. :-) Kom på 8.999,-

Sist kjøpte vi ein ny som eg syns var den finaste. Den var eg veldig fornøyd med. Men litt tung. No skulle vi ha en søskrnvogn, som nok ikkje blir brukt altfor mye så då var det viktigste prisen. Kjøpte en brukt til 2000;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Back
Topp