2barnsmammæ
Forelsket i forumet
Hei! Er det noen som har fått låv til å ha med Quinny Zapp xtra2 inn på flyet når dere reiste til syden (Rhodos)?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har alltid hatt Quinny zapp med oss på reise. Vi har alltid fått ha den med oss helt frem til flyet. Men det har variert på om de har satt den inn i cabinen eller ned i lasterommet. Men det har alltid stått klar utenfor flyet når vi har landet igjen.Hei! Er det noen som har fått låv til å ha med Quinny Zapp xtra2 inn på flyet når dere reiste til syden (Rhodos)?
tror det kommer an på flyselskapet.Jeg har lest at zapp 2 får man ikke med, men man fikk med den gamle zappen.
Det er nok mulig, det er vel uansett forskjell på ny og gammel zapp, den siste er vel litt større og dermed vanskeligere å få med er det jeg har hørt fra andre. Men ja, er nok stor fra flyselskap til flyselskap også.tror det kommer an på flyselskapet.
når vi har flydd med Icelandair har de tatt trillen inn på flyet.
Med SAS tok de den ned i lasterommet. Men vi fikk dem opp igjen til oss når vi kom ut av flyet.
ja det nok mulig. har ikke sett sammenfelt quinny zapp ved siden av xapp xtra2 så vet ikke hvor stor str forskjellen erDet er nok mulig, det er vel uansett forskjell på ny og gammel zapp, den siste er vel litt større og dermed vanskeligere å få med er det jeg har hørt fra andre. Men ja, er nok stor fra flyselskap til flyselskap også.