Vogn og dyne..

Petit

Elsker forumet
*MIA*
Vi kjøpte andungen dundyne til å ha oppi vognen nå, men merket fort at lillegutten ble veeldig varm av den. I tilleggsov han på lammeskinn som vi også har fjernet. Har emmaljunga city cross som har ventilasjon i bagen.
Har vært noen fantastiske dager med mye sol og varme, men tenker fremdeles at han må ha ei dyne enda. Vil det lønne seg og kjøpe sommer dun dyne? Virker den svalende? Evnt en annen type? Hva bruker dere nå?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har en sommerdyne, ikke dun(jeg tåler ikke dun selv), men i dag lå hun med kun et teppe over seg. Hadde ulljakke, lue, votter, og vanlig tøy under. Lå på saueskinn. Hadde et litt tykkere teppe over seg. Var passe varm. Men, så var det sikkert 20 grader i skyggen der hun lå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi bruker lammeskinnsposen jeg har fra jeg var liten :)
Tar bare på lue og legger han ute i den nå som været er så fint.
Har lagt et helseteppe over for å lune lutt rundt haken og skuldre,
da posen enda er litt åpen for en så lite gutt.
 
Vi bruker mykbagg.
I mykbaggen har vi lammeskinn. Er det en kald dag får han ett tyyyyynt ullteppe (du kan se igjennom det) oppi mykbaggen. Blåser det tar jeg på det "oppå trekket" som hører til vogna.
Også har han på seg body+bukse, utedress, ullsokker og votter.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har saueskinn under og et hjemmestrikket ullteppe som legges dobbelt på den lille. Og så tilpasser vi med klær, dvs to lag ull ved behov evt kun de vanlige klærne hvis det er varmt i været. Har på trekket på vogna da for å beskytte mot evt vind (men selvsagt god åpning slik at det kommer inn luft).
 
Vi ble anbefalt sommer dun dyne og gikk derfor til innkjøp av ei slik. Den skal virke svalende og puster i motsetning til hva syntetiske dyner gjør sa hun på butikken :)
Greit å ha ei dyne, så kan vi heller kle han etter behov.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp