Vogn nr 2

*Lillekorn*

Tillamor
Jeg begynner så smått å tenke på å skaffe oss en vogn nr 2. Har emmaljunga city cross og bruker fortsatt bagen. Tenker vi bytter over til sportsdelen nå til våren en gang, og liker at jeg da har muligheten til å ha hønemor mot meg. Men allikevel tenker jeg at det er praktisk å gå til innkjøp av en litt mindre og lettere vogn til å bruke når man er på tur, skal kjøre bil osv.
Har sett på Babyjogger city mini gt og TFK joggster twist lite. Noen som har noen erfaringer med disse to vognene, evt andre anbefalinger.:)
 
Vi har Mountain Buggy Urban Jungle og er veldig fornøyd med den. Tar lite plass i f.eks bagasjerom og er lett å ta med på fly. Vi hadde den til vår første og kommer til å begynne å bruke den nå.

Som vogn nr.1 har vi Emmaljunga City Cross, men bruker bag fremdeles.
 
Jeg har en Babyjogger city mini og det er en god vogn, så tipper city gt er en god vogn den og :)
Men.. Emmaljungasportsdelen er jo fantastisk god den og! Jeg har brukt den MASSE til førstemann. De sitter ordentlig.

I babyjoggervognene (i hvertfall city mini) kan de ikke sitte ordentlig. De halvligger hele tiden, det er irriterende og må være ubehagelig å aldri kunne sitte helt opp.

Denne gang har jeg i tillegg en Mountain Buggy, ikke testet den enda siden snupp er for liten, men er litt spent.. ikke helt fornøyd med bagen...
 
Back
Topp