Vogn nr 2

Ms. SiloMon

Forelsket i forumet
Vi er på utkikk etter en god nr.2 vogn til jenta vår som blir 2 år i februar. Kommer til å bli brukt til soving og endel trilling i helgene. Hvilken vogn liker du, og hvorfor? Vil at det skal være plass i allefall til hun blir 3 år.

Emmaljunga scooter[:D][:D] Helt super vogn, og ikke så dyr[:D]

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Var å så på den i dag. Virka veldig grei[:)] Men vil gjerne høre flere tilbakemeldinger[:)]

Opp[:D]

Ingen som har andre vogner å anbefale? Får vel bare gå for en scooter da[;)]

Jeg liker TFK joggster twist. Gutten min på 2,5 har ennå god plass iden og bruker den som sovevogn i bhg bla. Og gutten min er stor/lang[:)]

ORIGINAL: Ms. SiloMon

Var å så på den i dag. Virka veldig grei[:)] Men vil gjerne høre flere tilbakemeldinger[:)]

Jeg har akkurat kjøpt en Scooter, og jeg er storfornøyd!![:D][:D]

Den er kjempefin å trille!! Stødig, lun og god, stor plass samtidig som vogna ikke er altfor stor og tung. [:)]

Jeg var eeegentlig på jakt etter en City Cross..Den kosta 5000kr.
Scootern betalte jeg 2500 kr for og fikk nesten like mye vogn for pengene.

Emmaljunga scooter er ei god vogn, men jeg valgte city cross fordi jeg vil ha mulighet til å velge hvilken retning hun skal sitte. Det kan jeg ikke med scooter. Var en av grunnene til at OTH og tilsvarende vogner ble valgt bort.

Men vet mange er fornøyd med OTH. Babyjogger city elite skal og være ei god vogn.

ORIGINAL: Tamiria

Emmaljunga scooter er ei god vogn, men jeg valgte city cross fordi jeg vil ha mulighet til å velge hvilken retning hun skal sitte. Det kan jeg ikke med scooter. Var en av grunnene til at OTH og tilsvarende vogner ble valgt bort.

Men vet mange er fornøyd med OTH. Babyjogger city elite skal og være ei god vogn.

Ja..det er vel egentlig det eneste minuset jeg har funnet på vogna...[8D][:)] 

Eg likar godt scooter[:)] Den einaste innvendinga eg har mot den vogna er at bøylen (altså den som går over beine/hofta) ikkje går an å ta av. Med dress, store vintersko og evt teppe blir det trangt for 3-åringen min. Men så er vognperioden snart over og reknar eg med. 

ORIGINAL: YsePyse

ORIGINAL: Tamiria

Ja..det er vel egentlig det eneste minuset jeg har funnet på vogna...[8D][:)] 

Ja, for ellers er vogna super.[:)] Mye mulig jeg kjøpe scooter litt senere, men enn så lenge vil jeg ha jenta vendt i mot meg.[:)]

Er den LANG? Vi trenger den lengste vogna det er mulig å få tak i tror jeg [8D]

ORIGINAL: 888

Er den LANG? Vi trenger den lengste vogna det er mulig å få tak i tror jeg [8D]

Liggelengde på 92 cm hvis jeg ikke husker helt feil. Er i alle fall en av de med størts lengde [:)]

Back
Topp