Vogn med vendbar sittedel

aninewe

Forumet er livet
Assistert-jentene
Junilykke2018
MayDay2021
✨Juniverse 2026✨
Vogn til straks 1-åring:
Har per dags dato en bugaboo fox og en britax b-motion plus 4. Er ikke superimponert over foxen etter å ha brukt den til 2 barn. Syns ikke den er noe god på grus eller snø. Vi bruker primært vogna til asfalt/grus. Elsker alt med britaxen utenom muligheten for å snu han mot meg. Vurderer å selge begge to og få meg en annen vogn som jeg kan bruke ut vognperioden. Men fins det?

Kriterier:
- Må vendes mot den som triller
- God demping
- God å kjøre på grus
- Gjerne ergonomisk sittedel men ikke et must
- Må være lang nok til å brukes til 3 år ish
- God kalesje

Har sett litt på babyjogger city premier. Noen med erfaring?

Vogner som kan oppfylle kravene dine er:

- Joolz Day+ (Ergonomisk og veldig romslig sittedel)
- Easywalker Harvest 3 (ergonomisk)
- Britax GoBig 2 (flat)
- Tfk Mono kombi (vendbar ergonomisk sittedel varer til ca 2 år, forovervendt flat sittedel ut vognperioden)
- Emmaljunga Nxt90 Select (ergonomisk)

Har ikke hatt alle disse selv, men har en mindre modell av Joolz som heter Hub+ og den har kjempegod demping selv om det er en liten type vogn. Til sammenligning med Bugaboo er dempinga noe heeelt annet. Samtidig kommer det litt an på akkurat hvilken kjørefølelse du ser etter i vogna. Har jo sett mange som for eksempel sier at de synes Britax smile 3 er helt forferdelig på grus, mens andre synes det er den perfekte vogna på alle underlag :hilarious:
Tfk og Britax GoBig2 er de av vognene over som desidert har aller best demping. Med Britax vil du kunne vende sittedelen mot deg hele vognperioden, mens den vendbare delen til Tfk ikke er stor nok til hele vognperipden.

Jeg tenker alle jeg har lista opp over fyller kravene dine, men det kommer litt an på hvilken du liker. Jeg synes selv City Premier ser ut som en veldig god vogn, men jeg har ikke prøvd den så kan ikke si noe om hvor god den er på grus. :)
Forretsen litt varierende kalesje på vognene, men jeg bruker Tinkafu kalesjeforlenger om jeg synes kalesjen er i korteste laget. På city premier kan du forresten kjøpe spilesett og kalesje tilhørende bugaboo Donkey, så får du helt perfekt kalesje til den vogna.

Veldig fornøyd med vår premier :) Kombinerer den med baby mini GT, da passet det perfekt hele vognperioden.

Vogner som kan oppfylle kravene dine er:

- Joolz Day+ (Ergonomisk og veldig romslig sittedel)
- Easywalker Harvest 3 (ergonomisk)
- Britax GoBig 2 (flat)
- Tfk Mono kombi (vendbar ergonomisk sittedel varer til ca 2 år, forovervendt flat sittedel ut vognperioden)
- Emmaljunga Nxt90 Select (ergonomisk)

Har ikke hatt alle disse selv, men har en mindre modell av Joolz som heter Hub+ og den har kjempegod demping selv om det er en liten type vogn. Til sammenligning med Bugaboo er dempinga noe heeelt annet. Samtidig kommer det litt an på akkurat hvilken kjørefølelse du ser etter i vogna. Har jo sett mange som for eksempel sier at de synes Britax smile 3 er helt forferdelig på grus, mens andre synes det er den perfekte vogna på alle underlag :hilarious:
Tfk og Britax GoBig2 er de av vognene over som desidert har aller best demping. Med Britax vil du kunne vende sittedelen mot deg hele vognperioden, mens den vendbare delen til Tfk ikke er stor nok til hele vognperipden.

Jeg tenker alle jeg har lista opp over fyller kravene dine, men det kommer litt an på hvilken du liker. Jeg synes selv City Premier ser ut som en veldig god vogn, men jeg har ikke prøvd den så kan ikke si noe om hvor god den er på grus. :)
Forretsen litt varierende kalesje på vognene, men jeg bruker Tinkafu kalesjeforlenger om jeg synes kalesjen er i korteste laget. På city premier kan du forresten kjøpe spilesett og kalesje tilhørende bugaboo Donkey, så får du helt perfekt kalesje til den vogna.

Tusen takk for utfyllende svar som vanlig :D skal sjekke ut alle modellene du lister opp! Hadde vært digg å få en vogn som jeg er 100% fornøyd med, det har jeg foreløbig til gode!

Back
Topp