Vogn med bilstoladapter

Hjerteskatten

Elsker forumet
Julibarna 2019
Dere som har det, blir det brukt?

Jeg vurderer å kjøpe bilstol adaptere sammen med vognen, som blir en Bugaboo Fox. Ulempen er at vi da blir låst til Maxi Cosi barneseter. De er nok greie, men ser på Cybex og Stokke sine også. Var fornøyd med Izi Go sist.
 
Ble ikke brukt av meg. Syntes det var stress å drasse med meg vogn og bilstol (son babyen ikke skal sitte så lenge i uansett). Da tok jeg heller bare bilstolen eller puttet babyen i bæresele (det var lettvindt på handletur).
 
Dere som har det, blir det brukt?

Jeg vurderer å kjøpe bilstol adaptere sammen med vognen, som blir en Bugaboo Fox. Ulempen er at vi da blir låst til Maxi Cosi barneseter. De er nok greie, men ser på Cybex og Stokke sine også. Var fornøyd med Izi Go sist.
Jeg brukte det masse. Kjempepraktisk, man slipper å bære på så mye, og man trenger kun en bæresele til kjøpesenter feks. Skulle heller ikke bære noe særlig de første 6 ukene og var innom butikk, sykehus og lege på den tiden.
Babystolen vår ble fort altfor tung å gå å bære på.
Men tror man er avhengig av å ha et lett understell på vogna, så det ikke blir masse styr.
 
Jeg har lyst på cybex cloud z denne gangen. Den har mulighet for full liggestilling ute av bilen, men har ikke funnet noe om adaptere enda til det setet.

Jeg vil gjerbe ha adapter. Spesielt om setet kan legges ned flatt på vogna. Eldste hadde kolikk, sovnet kun i bil, men våknet om man rok henne ut av setet, så heg vil gjerne ha muligheten tilgjengelig for adapter
 
Jeg brukte det aldri, så liksom ikke helt når jeg skulle fått bruk for det. De små skal jo ikke sitte i bilstolen mer enn nødvendig, og i butikken f.eks syntes jeg det var enklere å sette babysetet i handlevognen, ellers måtte jeg hatt kurv/handlevog i tillegg til barnevogn.
 
Hadde og brukte det 1 eller 2 ganger. Brukte bare bæretøy og lille lot seg lett flytte sovende fra bilstol til bæreselen og tilbake. Brukte ikke vogna overhodet etterhvert heller, så da ble adapter ganske bortkasta.

Unger og foreldre er jo ulike, vi var endel på farten fra tidlig av, men vogn/bilstol og alt var for oss bare pes, foretrakk baby på magen og sekk på ryggen. Andre klarer seg ikke uten vogn etc, så tror man bare må finne ut av det selv etterhvert :)
 
Brukte det ikke. Hev ungen i de stolene på handlevognen eller hele setet oppi vognen viss jeg skulle handle. De skal jo ikke sitte i bilstolene for lenge av gangen uansett, så gadd aldri drasse vognen utav bilen for å klikke på det setet.
Viss det ikke er ekstremt tilbud nå, er det jo bare å kjøpe viss du ser du vil få brukt det :)
vi kjøper helt sykt mye ting vi ikke trenger, ihvertfall har jeg gjort det :p
 
Dere som har det, blir det brukt?

Jeg vurderer å kjøpe bilstol adaptere sammen med vognen, som blir en Bugaboo Fox. Ulempen er at vi da blir låst til Maxi Cosi barneseter. De er nok greie, men ser på Cybex og Stokke sine også. Var fornøyd med Izi Go sist.

Tenker å på Bugaboo Fox barnevogn, og har sett på den bilstoladapteren. Leste først på den på barnashus, men fant deretter en annen nettside der det sto at den støttet litt flere typer bilstoler enn Maxi Cosi. Håper dette stemmer!

received_2341489889208367.jpeg
 
Brukte det veldig lite. Syntes det var minst like enkelt å sette på bag på understellet til vogna, som det var å sette bilstolen på det.
 
Har brukt stokke xplory og stokke/besafe izi go sin bilstol til. Kjempelettvint og mykje brukt! Kjem til å bruke same vogn og bilstol den dagen nummer 4 kjem og :)
 
Jeg kjøpte nå.cloud z passer med adapterne som er til emmaljunga.

Cloud z har full liggestillingsmulighet når den tas ut av bilen. Jeg foretrekker jo å bruke vogn og bag, men jeg liker å ha alle mulighetene tilgjengelig.

Brukte det ikke så mye med nr 2, men på nr 1 hadde bilstol med liggestilling og adaptere vært en gave ovenfra. Så da sikrer vi oss denne gangen
 
Har blitt brukt veldig mye her. Hadde et billig understell som alltid lå i bilen med adapteren på. Veldig lettvint. Kommer til å gjøre akkurat det samme når neste kommer :)
 
Vi brukte det ganske mye, men så må vi parkere et godt stykke fra leiligheta. Og for å få med seg alt da, så var det veldig kjekt å kunne smette stolen på og ha handlenett under.
Ellers brukte vi det litt på dagligvarebutikk (om vi skulle på kjøpesenter la vi barnet over i bagdel).
Så se litt ann behov på hva dere trenger ja :)
 
Har Fox og Cybex cloud sete og bruker adapteren en god del (samme adapter som maxi cosi). Elsker funksjonen med å legge ned bilsetet, men passer selvfølgelig på at det likevel ikke blir for mye/lenge i bilsetet.

Inne på bugaboo sine sider kan du sjekke hvilke stoler som passer til vogna du har lyst på
 
Da har vi bestillt vogn! Med bilstoladaptere. Vi fikk klarsignal på at Cybex sine passet adapteret og har også sjekket at disse basene og bilstolen passet i konebilen min :) Det blir enklere å bare ta med understellet på vogna + bilstolen som kan legges helt flat hvis jeg skal på mindre turer. :) kjekt med alt som er ordnet!
 
Elsket det og skal ha det denne gangen også. Hadde bilstoladadapteren på ei vogn som lå i bilen hele tiden (mountain buggy swift) Veldig kjekt. Slapp å bære selv eller å bruke en hel handlevogn til bilstolen på handleturer og på små ærender. Da vi var ferdig med babystolen lå samme vogna i bilen hele tiden med sportsdelen på Nå som jeg venter barn nr tre tror jeg det er enda viktigere å ha slike praktiske løsninger tilgjengelig:)
 
Ble brukt av førstemann, men ikke med nr.2. Regner med ikke blir brukt denne gangen heller :)
 
Back
Topp