Vogn ,med bilde

sept2010

Betatt av forumet
Hvor mye ville dere gitt for ei sånn vogn.

må høre andres mening for å se om jeg er helt på bærtur.

er ei vogn jeg virderte å kjøpe men jeg og selger er uenig om prisen derfor vil jeg høre hvor mye dere ville betalt?

Hadde ikke gitt så mye for den for jeg likte den ikke så godt[;)]
Men har hørt og sett at den type vonger kan være ganske dyre for det er så mange som liker dem

Hm... jeg syns den så litt sliten ut i stoffet? Har ikke peiling på pris på de vognene jeg, siden jeg ikke er på utkikk etter en sånn selv, men pga slitasje ville jeg ikke gitt mer enn 2000 nei. Helst mindre...

ORIGINAL: IkkjeBareMarita

Hadde ikke gitt så mye for den for jeg likte den ikke så godt[;)]
Men har hørt og sett at den type vonger kan være ganske dyre for det er så mange som liker dem

Litt enig her, så ser den litt slitt ut i stoffet? :)
Men er jo litt søt og nostalgisk, men kunne ikke tenkt meg den selv :)

Jeg liker ikke disse vognene, men kan sikkert være noen som vil betale en del for den tenker og håper jeg[:D]

Hva vil hun ha for den da?

hun ønsket 2500 for den.

men ser ut fra det dere andre mener at det ikke er så galt så er nok jeg som er på bærtur her gitt. for jeg vil ikke betale så mye.

Mange gamle simo o.l. vogner som går for 2-4000 kr på Finn.no
Er det der en classic? Har ikke sett noen sånne, så hun kunne sikkert solgt den som "sjelden" om hun ville det.

Men så det er sagt, så er det mange som selger sånne retro vogner til rundt 1000kr også :)

1000-2000. Kommer ann på hvor slitt den er. Har en venninne som ville selge meg en slik vogn for 500, men jeg liker de bare ikke:) Men søt var den:)

Back
Topp