Vogn MaxiCosi Vila XP ????

Vi har bestilt den! heter forresten Maxi Cosi Lila XP og ikke Vila. Den er på 20% på Barnas Hus nå, alt fra maxi cosi. Kjem på 7800kr.

Jeg ble helt forelsket i vognen! Var egentlig tenkt å kjøpe bugaboo Fox 2, da vi var veldig fornøyd med bugaboo buffalo til nr to.
Men Maxi Cosi Lila XP hadde alt. Og er romslig! Den sittedel kan barnet vokse i. Både med vognpose og i lengden. Gode dempningen. Gode hjul fremme og bak for terreng av alle typer. Har testa i butikk med «bølgete terreng». Lett å slå sammen. Håndtak justeres lett etter høyde. Og den Oria bagen er bare nydelig. Høy. Romslig. Kan heve ryggen litt visst babyen sliter med reflux eller er nysgjerrig på omverden. Regntrekk og myggnett er inkludert til begge deler av vognen og bilstoladaptere er inkludert i prisen. Det er nye vogn for pengene!
vi har bestilt gråfargen. Jeg tror vi kommer til å bli veldig fornøyd.
 
Om du ikke har barnas hus i nærheten. Så finnes det en del video på YouTube som illustrere de ulike fordelene med vognen:)
 
Vi har bestilt den! heter forresten Maxi Cosi Lila XP og ikke Vila. Den er på 20% på Barnas Hus nå, alt fra maxi cosi. Kjem på 7800kr.

Jeg ble helt forelsket i vognen! Var egentlig tenkt å kjøpe bugaboo Fox 2, da vi var veldig fornøyd med bugaboo buffalo til nr to.
Men Maxi Cosi Lila XP hadde alt. Og er romslig! Den sittedel kan barnet vokse i. Både med vognpose og i lengden. Gode dempningen. Gode hjul fremme og bak for terreng av alle typer. Har testa i butikk med «bølgete terreng». Lett å slå sammen. Håndtak justeres lett etter høyde. Og den Oria bagen er bare nydelig. Høy. Romslig. Kan heve ryggen litt visst babyen sliter med reflux eller er nysgjerrig på omverden. Regntrekk og myggnett er inkludert til begge deler av vognen og bilstoladaptere er inkludert i prisen. Det er nye vogn for pengene!
vi har bestilt gråfargen. Jeg tror vi kommer til å bli veldig fornøyd.
Takk for svar! Vi er også heilt frelst på vogna og kjem nok sikkert til å gå for den. Heilt supert at det meste kan betjenes med ei hand. Liker også at ungen ligg høgt og at den virker god for pappaen på 190. Det er som sagt kun hjula vi er usikkert på, synest dei virka litt små og puslete på sørpe, snøv og ulendt terreng.. genial str på Xxl bag og sittedelen ja !!
 
Om du ikke har barnas hus i nærheten. Så finnes det en del video på YouTube som illustrere de ulike fordelene med vognen:)
Barnas hus her (Ålesund) hadde den ikkje i butikk, såg den hos en konkurrent. Fikk testa den litt i butikk, men savner å teste den i terreng
 
Barnas hus her (Ålesund) hadde den ikkje i butikk, såg den hos en konkurrent. Fikk testa den litt i butikk, men savner å teste den i terreng

Ja det forstår eg. Skulle helst gått en tur. Som sagt testa den kun i butikken. Å det var den en matte med «bølger» og den trilla greit over. Dog ingen baby oppi eller noko annet. Nesta også opp og ned kanter der vognene står på.
 
Jeg tror barnvagnsgalen på insta har skrevet en anmeldelse av vogna.
 
Vi har kjøpt denne vogna xsmile9 Nå har vi jo ikke fått testen den på snø og i terreng, men jeg syns ikke hjulene virker puslete - tvert imot. ELSKER at baggen er høyt oppe, spesielt til far som er 2 meter høy.
Har også testet sittedelen med vår lange 3,5åring oppi og hun har fremdeles veldig god plass i sittedelen!
Angrer foreløpig ikke et sekund på kjøpet.

Den er litt tyngre enn Bugaboo Fox (den er vel en av de letteste på markedet?), men jeg syns ikke den er veldig tung - er lett å trille. Vi hadde Emmaljunga mondial deluxe til første, og den var tung!
 
Det skjønner jeg! Og stor prisforskjell. Virket denne tung i forhold til fox’en?

den er som nevnt av Mahaa litt tyngre ja. Trur da er tre kilo på sittedelen. Men merket det ikke på kjøringen, kanskje bare når man løftet den opp. Slo den sammen og løftet opp liksom.
Den var veldig grei slått sammen. Ikke uhamslig .
 
Hei! Dette er lenge etterpå, men ble du fornøyd med vognen? Det er så mange ting jeg liker ved den, men redd for at hjulene og dempingen blir for dårlig på grus/brostein og eventuelt snø/slaps. Del gjerne erfaringen din med meg
 
Hei! Fant den dialogen randomly, men tenkte å dele litt om vår erfaringen med den vognen. Vi bruker den for 6 måneder nå. Baby var født i oktober. Først barn. Så vi brukt vognen ila vinteren. Og det var ingen problem å kjøre den på snø og terreng. Vi bor i Oslo sentrum men det er mye gater som går opp og ned eller har ujevn bakker. Kanskje det er ikke så mye snø da i sentrumet tenker du, men vi hadde snø likevel. Hjul er ikke så små synes jeg. Høyt liggedel. Og det er veldig bra for ryggen. Spesielt hvis du eller mannen din er høye. Jeg er 160 og mannen er 183, og det var komfortabelt for begge to av oss. Liggedel er ganske varm og holder barnet varm godt. Stor veldig stor handlebag under. Lett å bygge vognen sammen. Lett å kjøre. God demping. Bare to klikker for å ta av liggedelen eller sittedelen fra basen. Myggnett og regntrekk følger med. Sol beskytter kommer med og. Veldig glad med vognen!
Synes det er veldig lite erfaring delt om den vognen, så derfor ville skrive noe også.
Også jeg er ikke norsk så det er kanskje skrevet noe feil, bare tilgi meg :))
Jeg likte vogner fra Bugaboo også og i begynnelsen tenkte kanskje jeg måtte kjøpe den. Men så langt er jeg fornøyd med Maxi-Cosi Lila XP og kan si at du får mye for pengene. Og hvis du vil ha noe praktisk for god pris da er den for deg.
 

Vedlegg

  • 24551E50-AB9E-4768-8C1E-3026A178A7CE.jpeg
    24551E50-AB9E-4768-8C1E-3026A178A7CE.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 25
  • 8A715E3B-D416-4577-BDD3-F51841E8EF93.jpeg
    8A715E3B-D416-4577-BDD3-F51841E8EF93.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 22
Back
Topp