Vogn krangel:(

Hadde bedt han ryke og reise :laughing002 Hormonell? Nææ.
Bruk vognen og kos deg med premien!! La han sitte der med den gamle vognen, mens du "kjører" med stil rundt i denne spreke :cool14

Hadde solgt den gamle vognen på trass.
Neida :p

Men helt ærlig synes jeg han oppfører seg skikkelig tullete når han burde være glad for at du har vunnet en så fin vogn som du har lyst til å bruke til babyen. Det er uansett du som skal ha mest permisjon og vil komme til å bruke vogn mest ;)

Neida, han pleier vel ikke oppføre seg sånn, men har sine dager han er utrolig teit:p han kan være litt sånn så lenge vi har noe som er brukernes (da spiller det ingen rolle hvor stygt det er eller slitt/"gått ut på dato") så trenger vi ikke noe nytt. Det kan bli litt slitsomt når jeg gjerne er litt sånn som liker å fornye sånn en gang i millenniumet:p jeg hadde aldri kjøpt meg ny vogn i og med at vi har en som fortsatt er grei, men det er jo fordi jeg vant den at jeg blir litt sånn, wøøøøøææææææ!!!!! Det er en ren gevinst. Så jeg gir meg ikke. Han har enda ikke tatt det opp her etter at vi kom hjem, og jeg har ikke planer om og ta det opp heller;) tenker han får ikke vilja si denne gangen. Jeg gir meg på så mye annet, så nå skal jeg ha vilja mi jeg å;)
Hvorfor skulle det hvert et alternativ engang?
Du har vunnet ferdig med det!
Hadde du ikke ville hatt premien håper jeg du ikke hadde meldt deg på konkurransen, og når du da har gjort det hadde det hvert utrolig frekt å selge vogna så sant dere ikke desperat trenger penger!

Her hadde jeg glatt overhørt alt og brukt min gevinst som jeg ville!
Vil han oppføre seg som en drittunge hadde jeg gitt beskjed om at det holder med en baby, trenger ikke han også hvis han skal være så barnslig å ikke kan late som om han blir glad om ikke annet for å slippe flere barnevogns diskusjoner! ;)

Nå går jeg mot alle men jeg mener du blr gi deg.. Mennene våre kommer alltid i 2 rekke, vi kommer først, nei han har ikke god grunn men uansett la han få viljen sin. Du hadde ikke likt viss han trosset deg og skulle ha noe du absolutt ikke ville..
Min mening :)!

Jeg kan skjønne mannen din til en viss grad, jeg ville heller ikke brukt en vogn jeg ikke liker...
Men så lenge han har den gamle tilgjengelig, kan jeg ikke skjønne hva det var å lage en krangel for...

Nå går jeg mot alle men jeg mener du blr gi deg.. Mennene våre kommer alltid i 2 rekke, vi kommer først, nei han har ikke god grunn men uansett la han få viljen sin. Du hadde ikke likt viss han trosset deg og skulle ha noe du absolutt ikke ville..
Nå har det seg sånn at i vår husstand så er det alltid jeg som gir meg fordi han ikke liker en ting. Eller at han syns det er Harry, så jeg tar alltid hensyn til han. Så her er det han som alltid kommer i første rekke, men denne gangen så skal han ikke få det;)

Nå har det seg sånn at i vår husstand så er det alltid jeg som gir meg fordi han ikke liker en ting. Eller at han syns det er Harry, så jeg tar alltid hensyn til han. Så her er det han som alltid kommer i første rekke, men denne gangen så skal han ikke få det;)
Da skal du ikke gi deg på tørre møkka :smug:
er vant til at det er kvinner ja meg som er vanskelig, så snakket utifra det men er han den vanskelig så må han bare pent godta den nye vogna :p
Btw gratulerer med kjempe fin
Vogn! Fant konkurranse på den vogna selv og håper å vinne :rolleyes:

På noen måter forstår jeg det, men har man et sånt forhold at en hele tiden går før den andre burde man jo jobbe med forholdet sitt.
Hadde min mann vunnet en bil jeg ser på som uhyre upraktisk hadde han da fått ha den og ikke tvunget til å selge den fordi jeg ikke liker den.
Man skal da ikke tvinge noen til å selge noe de har vunnet

Luksusproblem, en vogn er da ikke noe å krangle om... Kanskje noe annet som ligger under?

Først og fremst, gratulerer med en superfin vogn mange misunner deg! :)
Jizzez, drit i sure mannfolk og kos deg med premien DIN! :)
Kan jeg spørre åssen annen vogn dere har? :P

Gratulerer med vogn:) hadde ikke kranglet om det en gang. Hadde bare brukt vogna jeg, og gitt f i hva han mente... har vel ikke noe med hva DU triller babyen i. Vi var i vogn-butikk her en dag, er jo så mye fint :) vi har kjøpt en vogn begge liker asså, men jeg begynte å kikke på en scooter fra emmaljunga. Vil ha det etterhvert. Det kunne ikke samboer skjønne for det er jo 2 deler til vogna vi har kjøpt... så da sa jeg klart i fra at det kommer aldri til å bli diskutert en gang.. det er jeg som kommer til å trille mest og han kjøper alt han vil av duppeditter ellers. Og er det ikke greit, får han heller gå å være sur...

Gratulerer med vogn:) hadde ikke kranglet om det en gang. Hadde bare brukt vogna jeg, og gitt f i hva han mente... har vel ikke noe med hva DU triller babyen i. Vi var i vogn-butikk her en dag, er jo så mye fint :) vi har kjøpt en vogn begge liker asså, men jeg begynte å kikke på en scooter fra emmaljunga. Vil ha det etterhvert. Det kunne ikke samboer skjønne for det er jo 2 deler til vogna vi har kjøpt... så da sa jeg klart i fra at det kommer aldri til å bli diskutert en gang.. det er jeg som kommer til å trille mest og han kjøper alt han vil av duppeditter ellers. Og er det ikke greit, får han heller gå å være sur...
Well done ;)

Vel, det høres ut som om du har gode argumenter på din side, og han har ingen.. Jeg hadde ALDRI gitt meg og hadde beholdt vogna! :p Kjenner jeg blir ekstra sta på dine vegne av å lese den samtalen ;) DU MÅ IKKE GI DEG!! :D:D
Siterer denne ;-) Dette burde du som mor ha siste ord på, siden du høyst sannsynlig blir den som bruker vogna mest. Litt overraskende at han absolutt ikke vil ha den. Og så gratis da! ;-) Stå på og gratulerer med flott vogn ;-) :-D

Bare hent den hjem og så blir han sikkert vant til den. Hvis ikke er det hans problem.
Det der er min favoritt vogn så skjønner godt at du vil ha den og bruke den!

Back
Topp