Vogn i snø!?

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
B

Blue Angel

Guest
Hvilken av disse er best i snø? :)
Simo (nyeste utgaven, kjøpt i 2015, store hjul)
Emmaljunga clssic chrome
Emmaljunga duo S

Jeg har ikke vogndilla, jeg har bare disse 3 vognene pr dags dato..
Og to triller.....
Sååååå :D
Tror jeg må selge unna litt jeg... :/

Kjenner ikke til annet enn Simo, men det funker hvertfall helt gull på vår grusvei som brøytes sjelden:)

Har ikke kjennskap til vognmodellene, men syns generelt at store og stabile (ikke svingbare) hjul er best, og understell i metall er bedre enn stoff. Sånne stoffkurver soper liksom lett nedi, og så blir de jo skitne og evt våte på en helt annen måte enn metallunderstellet blir. Vi hadde en gaaaammel, klassisk simovogn med gummihjul til frøkna, og var veldig godt fornøyd.

Jeg syntes simo funker fint på vinterføre :) har ikke erfaring med de andre du har :P

Jeg har emmaljunga og er veldig fornøyd. Men av to understell så har vi ikke det samme. Men ei veninne har samme som deg og synes den er god å trille. Har vogndilla selv. Så har 4 vogner og ei trille+ to understell til ei vogn. Men har bassonbaby med de standard hjulene og den er god uansett føre, den er jo nesten helt lik simo.

Usikker på hvordan vognene du skriver om er, men selv erfaring med at 4 faste hjul, gjerne med luft, funker fra i snø. Har selv simo og er veldig glad i den.

Back
Topp