vogn i bhg

anetteee84

Flørter med forumet
Hva slags vogn har dere i barnehagen ?
Har foreløpig emmaljunga'n i barnehagen.. men tenkte kanskje kjøpe en brukt en.. har jo en trille også som går ann å ha der. hva har dere ?

Jeg kjøpte en brukt en ... Husker ikke helt merke.. men var en kombivogn... god plass og funker bra nok til barnehage vogn =)

ORIGINAL: Augustprinsessa

Vi skal ikke ha vogna der, fant ut at det blir for ''bal'' som vi sier her[8D]

Men vi hadde teutonia spiriten[:D]

Sover hun ikke i barnehagen da ? :D

Vi har også Emmaljungan i bernehagen, trur jeg skal kjøpe en ny å ha hjemme :D

ORIGINAL: Charlotte1989

Klarer vel sikkert å sove inne da..

Noah sover en lur på madrass inne og så sover han en lur i vogna ute. Vi tar med vogna frem og tilbake, dvs vi parkerer den i bhg mandagsmorgen og tar den med hjem fredags ettermiddag. Den står inne når barnehagen er stengt. [;)]

ORIGINAL: Pijah

Klarer vel sikkert å sove inne da..

Noah sover en lur på madrass inne og så sover han en lur i vogna ute. Vi tar med vogna frem og tilbake, dvs vi parkerer den i bhg mandagsmorgen og tar den med hjem fredags ettermiddag. Den står inne når barnehagen er stengt. [;)]

Tenkte ikke på at de hadde senger inne...

Jo hun gjør det, men de har vogner der som hun sover i[:D]

Hun har bare med sin rosa sovepose til å sove i[:D][8D]

(vi kan bare gå rett gjennom ''en skog'' ca 50 meter, så er vi i bhg - og vi kan ikke gå der med vogna da.
Og om vi ikke går der så må vi gå helt rundt, og det tar for lang tid på morgenen når vi begge må haste av gårde på jobb - så da sover hun i vognene der heller[:)][:D])

Jeg hadde også håpet på at vi kunne få låne vogn, men vi startet sist å da var det ikke fler igjen ;( det var litt dumt, så nå gjør vi som pijah....

Vi har arva ei Troller kombivogn som står i barnehagen [:D].

Hos oss må alle ha med vogn som dei små kan sove i, og dei står ute heile tida. Derfor er det greit å ha ei vogn vi ikkje er redde for i barnehagen!

Vi syklar til og frå barnehagen [:D]

ORIGINAL: augustmamma78

Vi har arva ei Troller kombivogn som står i barnehagen [:D].

Det var det den vogna vi har også i barnehagen heter ;:p

Har kjøpt ei brukt Simo-vogn å har ståandes i bhg[:)]

De har ikke senger inne, så må sove i vogn. Får se om jeg finner en brukt kombivogn etterhvert :) greit å ha en som ikke er så fin i bhg tenker jeg..

Vi bruker Emmaljunga vogna vår i barnehagen. For vår del ser jeg ikke noe behov for å kjøpe en vogn til, bare for å ha stående der, går like greit å ta den med fram og tilbake når det trengs [:)]

Jeg har emmaljungaen i barnehagen jeg,er faktisk ikke bekymret for den i det hele tatt,ser ut for at de tar godt vare på ting der:)

Vi har en brukt Brio kombivogn fra 2002 som han har som barnehagevogn. (Bugaboo hjemme). [:)]

Har TFK`n i barnehagen. Tar den med hjem i helgene. Er ikke redd for at en blir ødelagt. De tar godt vare på den,står inne når den ikke brukes. De har også senger inne men jeg vil at gullet mitt skal sove ute. Derfor vogn[:)]. Regner med å kjøpe en god trille så vi kan ha TFK`n ståenes i barnehagen heletiden.

Vi tar med vogna frem og tilbake hver dag..pappa'n kjører om morgenen og jeg triller hjem om ettermiddagen så da passer det best slik. Bruker Bugaboo-bee trilla foreløpig...den tar minst plass i bagasjerommet [:)]

Vi har en simo sportstrille 123 med full liggestilling stående i barnehagen. Den er lang i ryggen, så den vi holde leeeeenge.

Basson sportsvogn, er den vi har brukt hjemme til nå.
Har ikke tenkt å få flere barn, så da parkerer vi bare den i barnehagen.

Har joggevogn hjemme.

Back
Topp