Vogn i barnehage

PetiteMoi

Glad i forumet
Går det fint å bruke sånn liten trillevogn til å sove i i barnehagen? Vi bruker det her hjemme å hun sover lett 1-2 timer ☺️

Eller må vi til innkjøp av en større vogn.
 
Ja, hvis det er det hun sover i hjemme burde det gå fint :) Så lenge den tåler å stå ute i forskjellig vær, og man har med regntrekk skulle det vel gå bra.
 
Ja, hvis det er det hun sover i hjemme burde det gå fint :) Så lenge den tåler å stå ute i forskjellig vær, og man har med regntrekk skulle det vel gå bra.

så bra, er bare "redd" barnehagen tenker at vi ikke spandere på henne en bedre vogn.
 
så bra, er bare "redd" barnehagen tenker at vi ikke spandere på henne en bedre vogn.

Ikke tenk på hva barnehagen tror om dere :) De ser ikke på materielle ting på den måten om barna har det bra eller ikke, altså!
 
så bra, er bare "redd" barnehagen tenker at vi ikke spandere på henne en bedre vogn.

det skal du ikke tenke på. Vi har kjøpt godt brukte vogner på Finn som sovevogner i barnehagen. Utifra hva jeg kan se av vognparken på avd er ikke vi de eneste som har gjort det
 
Går det fint å bruke sånn liten trillevogn til å sove i i barnehagen? Vi bruker det her hjemme å hun sover lett 1-2 timer ☺️

Eller må vi til innkjøp av en større vogn.
Anbefaler ikke liten trille, vi ser hvertfall at barn med liten trille ikke ligger så godt når fe blir litt større
 
Min erfaring som barnehageansatt er at små triller har lettere for å velte bakover. Bortsett fra det er det ikke noe galt i en trille så lenge barnet ligger godt og internselene sikrer barnet godt (gjelder alle vogner).
 
Min erfaring som barnehageansatt er at små triller har lettere for å velte bakover. Bortsett fra det er det ikke noe galt i en trille så lenge barnet ligger godt og internselene sikrer barnet godt (gjelder alle vogner).

takk for innstill. Men her tror jeg ikke selen har så mye å si. Barnehagen bruker den ikke på grunn av kvelningsfare.
 
Så lenge barnet liker vognen og den er stabil, ser jeg ikke problemet.
 
Back
Topp