Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er min nydelige Bugaboo [:)][:)] Har 3 vogner, de andre er Simo kombi 2007 og Quinny Speedi.. Selger foresten de to siste, så si ifra visst noen er intriserte.. Kan sende eller legg ut bilder om ønskelig! [;)][:)]
Fikk meg "ny" (brukt) vogn her for et par uker siden. En utrolig hyggelig dame her inne på BV gav den vekk til meg, for en flaske vin!!!
Helt ubegripelig!
Merket er Troll, og fikk med både stelleveske, regntrekk, ekstra hjul, sovepose, madrass og dyne. Er overbegeistret!
Stoffet er velour, noe jeg aldri har sett før, men den er faktisk meget pen!
Sort og grå, og inni er den hvit med små katter.. (eller var det bamser..jaja)...
har disse til marcus. en babideal sportstrille som eg bruker på sentre og sånn, og en emmaljunge citybag og sportsvogn. veldig fornøyd med alle tre [:)][:)][:)] (får bare så store bilder) skjønner ikke korfor)
Vil ha 3000 for den.. Tenkte å selge med bag`en å.. Tenkte du på den og? Den er veldig lite brukt, å sportsdelen er aldri brukt å ligger i posen den kom i.