Vogn galleri!!

Cathee

Gift med forumet
Jeg har dilla på vogner, å syns det er kjempe gøy å se hva andre har..

Kan ikke alle legge inn bilder av vognene sine? [:)]

Synes jeg kan erindre at det ble laget en slik tråd for bare en uke eller to siden... men men...

Gi meg to min, så skal jeg laste opp bilder av den nye vognen min [:D]

Ja, det kan hende [:)] Skal gjør det jeg å [:D]

Her er min nydelige Bugaboo [:)][:)] Har 3 vogner, de andre er Simo kombi 2007 og Quinny Speedi.. Selger foresten de to siste, så si ifra visst noen er intriserte.. Kan sende eller legg ut bilder om ønskelig! [;)][:)]

Fikk meg "ny" (brukt) vogn her for et par uker siden. En utrolig hyggelig dame her inne på BV gav den vekk til meg, for en flaske vin!!!
Helt ubegripelig!

Merket er Troll, og fikk med både stelleveske, regntrekk, ekstra hjul, sovepose, madrass og dyne. Er overbegeistret!
Stoffet er velour, noe jeg aldri har sett før, men den er faktisk meget pen!
Sort og grå, og inni er den hvit med små katter.. (eller var det bamser..jaja)...

Oj, så mye du fikk med [:)] Bra kjøp!!

Vi har denne Filuu kombivogna som vi er veldig fornøyde med[:D][:D][:D]

Og så har vi quinny zapp trilla som vi kan montere bilstolen på, og som jeg eeeeelsker!!! [:D]

Ja, har bilder. Skal legge de ut senere [:)] Har litt dårlig tid!

Yeah, tror aldri jeg kommer til å selge buggis`n min [:D] Jeg eeeelsker den!! Har du buggis eller Karla? [:)]

Jeg har Basson X- Lander X1.... Bilde har jeg ikke her nå, kanskje jeg tar ett etterpå!

Her er vognen vi har!
Simo kombi 07

Her er quinny vogna med sportsdel, den er svart..

Og her er bag´en som er med [:)]

Her er den irl.. Jeg kan ikke å legge til flere bilder om gangen, så det blir mange innlegg [8D][8D][;)]

Denne har vi....[:)]

Med denne baggen

Med innebygd myggnett

Og masse annet utstyr

ORIGINAL: Cathee

Her er quinny vogna med sportsdel, den er svart..

Hvor mye skal du ha for quinnyen??

har disse til marcus. en babideal sportstrille som eg bruker på sentre og sånn, og en emmaljunge citybag og sportsvogn. veldig fornøyd med alle tre [:)][:)][:)]   (får bare så store bilder) skjønner ikke korfor)

Vil ha 3000 for den.. Tenkte å selge med bag`en å.. Tenkte du på den og? Den er veldig lite brukt, å sportsdelen er aldri brukt å ligger i posen den kom i.

Har en rød brio kombi -06mod..

Jeg er vist blitt en kronisk bærer, men er veldig fornøyd de få gangene jeg har brukt vognen..haha

Back
Topp