Vogn for skog og mark

HappyCamper

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Junilykke 2022
Hvilken barnevogn (for nyfødt og opp) er best for terreng? Må være stabil da det også skal være med et par hunder [emoji106]Blir veldig glad for tips fra skogfolk med hund [emoji23]

Noen andre med gode erfaringer på vogn i skog og mark? :)

Har ikke hund og var ikke så mye i skogen[emoji23] men jeg hadde simo kombi og den kunne jeg bruke overalt. Store gode hjul, stabil, bra demping og kom til overalt[emoji4]

Vi har babyjogger city elite.
Vi har to store hunder (elghunder) og går derfor mye på ulendt terreng.
Vi hadde en simo kombi til å begynte med, den ble fort borte, da den ble altfor tung.
Babyjoggeren derimot er veldig lett å trille uansett terreng. Forhjulet kan låses, og bakhjulene er brede, så den er veldig stabil.

Bæretøy :p I skogene vi går i er det kun ATV og sykler av ting med hjul som kommer frem da, men bæretøy er uansett supert med kombinasjonen hund og skog :)

Tfk joggster adventure. Store gode hjul og veldig god å bruke på all slags terreng. Er også godkjent som joggevogn :)

Hund og traktorveier, grove grusveier og litt ullende stier her, bruker Emmaljunga City cross med 4 faste lufthjul. Er på barn nr 2 med den vogna og er fortsaty veldig glad i den :)

Har kommet til overalt med simo duo. Traktorvei og sånn. På stier og slikt har jeg brukt bæresele:)

Det beste er vel sånn med store hjul ala "sykkelhjul" men vet ikke om det finnes det på bagvogner.

Back
Topp