Vogn etter fødsel

Anniegirl83

Hestejente til hjerterota :-)
Junibarna 2015
Begynte å tenke på det.. Trenger man vogna til man skal hjem fra hotellet etter fødsel? Altså fra rommet og til bilen? Hva kommer dere andre til å gjøre?
 
Bare bilsetet her også :D monterte faktisk isofix basen i går. Monterte samtidig speil på nakkestøtten over babyen , slik at jeg kan følge med på henne når jeg kjører ❤️ Nå nærmer det seg virkelig :D
 
Vi tar også bilstolen med, som far skal få bære til bilen. Min første, men ser for meg det blir mye styr med inn og ut av vogn og så i bilstolen når vi kommer til bilen.
 
Bilstol holder massevis :) Men vi har ikke montert basen ennå..
 
Vi monterte basen for å prøve for et par uker siden, noe jeg er veldig glad for. For når vi klikka nedi setet fikk vi det ikke løst igjen. Er to låser under og den ene vil ikke slippe.

Har vært i kontakt med forhandler og de skal sende nytt, men det kan jo ta noen uker så glad vi testa. Satser på at vi får nytt før lillegutt kommer.
 
Med forrigemann fikk jeg akutt luftebehov mens jeg lå på barselhotellet og lånte ei fæl vogn så vi fikk rusla en tur. Hvis samme behov dukker opp denne gangen så får far stikke hjem og hente vogna tenker jeg. Ellers henter vi opp bilstolen dra bilen til hjemreise.
 
Vi vurderer å trille hjem fra sykehuset :) Vær og form avhengig så klart, men er bare ti minutter gange :)
 
Takk alle :) da blir det bilstol her også. Kanskje prøve den i bilen dnart vi også, har jo ikke peiling på noen ting.. :p
 
Vi tok trikken hjem sist, og pappaen tar tar nok t-banen med baby i vogn denne gangen (er en kort reise på 10 min). Ellers må vi ta taxi med to barn og barneseter, blir mye mer styr, så blir gjerne til at kun jeg tar taxi- siden det er vondt å gå lengre strekk så få dager etter KS som regel.
 
Vi tar ikke med vogna, kun bilstolen :) Har begynt å snakke om å montere basen vi og nå, greit å ha det klart tenker jeg. :)
 
Tar bare bilstolen vi også, henta den og prøvde i bilen for første gang igår, og blir mer og mer overbevist om at morsinnstinktet ikke helt er på plass enda.. På den vi har er det ikke slik som vi klikker fast stolen i, festes bare med sela. Fikk det vist type 15 min før jeg skulle vise samboeren og fikk det ikke til uten at sela datt av.. Var jo så enkelt..? Så fant jeg løsninga, men enda var jo setet helt løst...? Den kommende mamma hadde ikke klikket setelåsen i festelåsen......... :$
 
Back
Topp