Vogn dilemma!!

mamma90

Mamma til 1, krysser fingrene for nr 2 <3
Satt lenge i går på Internett for å se etter barnevogn. Eg har lenge vert forelsket i emmaljunga sine vogner, men i går fant eg en som var perfekt for oss! And wait for it, MANNEN ELSKET DEN!

Noen som har hørt om merke og har erfaring med det? Turran Silver, heter vognen!!

Slenger med et bilde av fargen vi har valgt, synes den er så fiiiin!!! ImageUploadedByBV Forum1383384222.826319.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva var det som gjorde at dere falt for denne? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Hva var det som gjorde at dere falt for denne? :)

Nei si det :) Vi har vert innom mange vogner, og eg har vert fast bestemt på emmaljunga! Men den vil ikke mannen ha, han mener den er for dyr :p
Så denne fant vi, falt først og fremt for den flotte baggen, så den fine fargen, understellet med store hjul!!

Har aldri hørt om merket før, så har ingen gode ord og komme med dessverre :-)

Har aldri hørt om merket før, så har ingen gode ord og komme med dessverre :-)

Hehe.. Nei, var jaggu ikke mange som hadde hørt om det! Har spurt en del :p
Men fått vite at de selger vognen i en babycare butikk, så tenkte å ringe der å høre :)
Regner med de ikke tar den inn i en slik butikk og så er den ikke brukende :p

Bra dere har funnet noe dere liker:)..
Har selv aldri hørt om vognen, så har ingenting å si om den:).. Men sikkert greit å høre litt erfaringer før man kjøper:)..
Veit bare at jeg er så glad i emmaljunga, at jeg fikk overtalt gubben til å kjøpe det sist, han ville nemlig ha simo:p

Ser flere ble enige med mannen om vogn, bare jeg som var så heldig å fikk velge selv!? :P Det kan ha noe å gjøre med at det var min far og hans kone som betalte da!

Også vet jo samboer at jeg ikke hadde valgt noe rosa eller noe han ikke ville trillet med, men relativt feminin den vi har fordet ;)
ImageUploadedByBV Forum1383418863.232192.jpg

Aldri hørt om, men vil bare si at emaljunga er verdt pengene!

Ser flere ble enige med mannen om vogn, bare jeg som var så heldig å fikk velge selv!? :P Det kan ha noe å gjøre med at det var min far og hans kone som betalte da!

Også vet jo samboer at jeg ikke hadde valgt noe rosa eller noe han ikke ville trillet med, men relativt feminin den vi har fordet ;)
Vis vedlegget 38514

Her hadde egentlig ikke samboer anna valg enn å bli enig med meg etterhvert, for simovogna han ville ha, hadde vi ikke plass til i bilen vi hadde den gangen;).. Men emmaljunga city cross passa jo perfekt, å var jo den jeg hadde sikla på i evigheter:p.. Var foreldrene hans som betalte vogna, så egentlig burde jo han kanskje hatt siste ord i saken;)..

Men uansett jeg som har mest med barnevognene her i huset å gjøre:D

Vis vedlegget 38514

Den var nydelig!!! :) Ja der var du jaggu heldig :D

Bra dere har funnet noe dere liker:)..
Har selv aldri hørt om vognen, så har ingenting å si om den:).. Men sikkert greit å høre litt erfaringer før man kjøper:)..
Veit bare at jeg er så glad i emmaljunga, at jeg fikk overtalt gubben til å kjøpe det sist, han ville nemlig ha simo:p

Nei vi kjøper ikke vognen uten at vi har noe som helst info!!
Ja eg heller jo helst mot emmaljunga, så vi får se hva som skjer, kanskje eg får viljen min?! Hehe..

Går jo an å kjøpe brukt emmaljunga. Da blir det ikke så dyrt :-)

Ja vi ser på finn hver dag :) Har hittil funnet 1 i Hordaland som er helt lik den eg vil ha.. Har bestemt meg for understell skjønner du :p
Har ringt på den, men var en dame som skulle se på den i dag, men om hun ikke skulle ha den så skulle hun ringe oss :D

Gratulerer med vognkjøpet :)
Emmaljunga har gode vogner, var veldig fornøyd med mondial'en sist men denne gangen blir det city cross uten tvil.

Høres flott ut. Har mest lyst på mondial, men de er jo klin like edge duo unntatt farge og bittelitt mer "fancy" . Men er nesten aldri mondial å få kjøpt brukt, noe som nok er mest fornuftig. Vi får se om fornuften eller forfengeligheten seirer i heimen ;)

Grattis med en flott vogn!

Jeg valgte vogn helt selv sist. Det ble en vanilla farget mondial.
Jeg liker den vognen når vi ikke er på tur, for den tar litt plass med sportsunderstell.

Nå må vi skaffe oss søsken/tvilling vogn og jeg vet ikke om vi skal ha to vogner eller om vi skal kvitte oss med Mondialen, tror vi skal vente å se hva som blir brukt. Hvis noen her har tips til søskenvogner som er stabil på ulent terreng taes der imot med stor takk!

Back
Topp