Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om vi kjøper bugaboo blir det brukt. Dei som kostar rundt 6000kr er oftast godt brukte av 2 barn. Framleis verdt det? Får ny britax for ca same prisen [emoji4]
Har du vært i butikk og prøvd å trille litt på de? Vurderer fu å kjøpe brukt?
Ville heller gått for Buffalo enn Cameleon. Cameleon er vel det eneste vognkjøpet av mine totalt 20+ vogner som jeg virkelig angrer. Fin på kjøpesenter..
Kvifor angrar du? For små hjul? Kva er den store forskjellen frå buffalo?
Om vi kjøper bugaboo blir det brukt. Dei som kostar rundt 6000kr er oftast godt brukte av 2 barn. Framleis verdt det? Får ny britax for ca same prisen [emoji4]
Vurderer:
Emmaljunga (ein av dei små og lette)
Britax smile 2
Bugaboo cameleon
Vårt bruk: mest Oslo by/asfalt/kollektiv/
Bur i blokk utan heis
Vil helst ikkje bruke mykje over 6000kr.
Kva bør vi ta [emoji28]?
Hiver meg på her og vi bor i en 2 etg, og jeg har liten bil. Kjøpte Baby jogger, City elite vogn. Kjøpte den ny på Barnas Hus med både vogn og sittedel til 5500kr. Kjempepraktisk vogn, lett å legge sammen og lett å bære.[emoji847]Understellet tar ikke så stor plass[emoji4] Ble 3 store hjul her, lettere å manøvrere, og passer like godt i byen som i skogen mtp demping, brostein, fortauskanter[emoji4] Denne vogna har vunnet flere tester også[emoji4]