Vogn/bil sete

Takk for tips jenter :) Stokke Xplory har jeg faktisk fått anbefalt før, men skal sjekke ut begge deler når det er tid for det. Litt vel tidlig ennå vil jeg påstå ;)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Takk for tips jenter :) Stokke Xplory har jeg faktisk fått anbefalt før, men skal sjekke ut begge deler når det er tid for det. Litt vel tidlig ennå vil jeg påstå ;)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3
Søsteren min har den og elsker den. Men anbefaler å kjøpe den nyeste fordi veskene på den er bedre enn på den eldste.

Mamma sier det ikke er lurt å ha den sammen med større søsken, hun har visst lest et sted at den tipper lett om noen henger på den f.eks. Men jeg tror nok det blir enten Stokke Xplory eller en annen Stokke vogn på oss. Hvis jeg bare klarer å få mannen med på det (pga prisen...) :p

Har simo vogn fra storesøster :) Har også en brio bilstol, men kanskje den blir byttet. Vi får se :)

Hei! vi har mountain buggy etter storesøster på 2,5 år,knallgod å kjøre beholder den. om ikke den anbefaler jeg city elite vognen..begge disse eg så lette inn å ut av bil å lette å kjøre!! maxi cosi har vi vert fornøyd med til bilsetet så går nok for det...må bare kjøpe nytt.

Vogn, ja... Gruer meg. Vi må kjøpe nytt, og det er en jungel der ute. Skal vi gå for kombiløsninger? Finnes det én vogn som gjør alt? Ja, tusen spørsmål, og sikkert like mange svar :) Skulle ønske det var en slik greie der man kunne krysse av for hva man trengte, og så få anbefalt "vognen for deg"

Bilstol blir forresten mest sannsynlig Maxi Cosi cabrofix. Skulle egentlig ha BeSafe til førstemann, men den var så sinnsykt tung. Så ble Maxi Cosi. Veldig lett, både i vekt og i å ha med å gjøre :)

Regner med det blir søskenvogn da kommende storesøster ikke er fylt 2 år en gang når nestemann kommer =)

Vi har tfk joggster twist fra før, så kunne gjerne tenke meg tfk`s søskenvogn =) Men får se etterhvert viss dette svangerskapet går bra =)

Nytt bilsete må vi ha, for vi ga vekk maxi cosien til ei venninne =) Blir nok maxi cosi igjen =)

Ga bort alt etter nr 3, sikker på at det var sistemann..
Så her må alt nytt:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp