Vogn/bil sete

Veron

Glad i forumet
Skal dere kjøpe ny vogn/bilsete? eller har dere en fra et eldre søsken, arvet, eller kjøpt brukt? :)

Selv skal den nye arve simo vognen til storesøster, og så skal vi ha graco nyfødt sete som også er etter storesøster ;)

Vi har også Simo som vil gå i arv, men tror vi kjøper nytt bilsete siden jeg har lånt bort det vi brukte til storesøster.

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Vi må kjøpe alt. Som vogn ønsker vi oss Emmaljunga Mondial Duo Combi i fargen Espresso :)

Jeg har lyst på samme, men tror jeg vil gå for svart. Vi får se når den tid nærmer seg.. :)

til oss blir det Emmaljunga vogn., og bilstol får vi ta den som vi ser passer best i bilen sammen med tester på den.

i fare for å gjennta meg seg... ;) så har vi solgt unna alt vi hadde fra før av...

Vi har emmaljunga city cross fra storebror. Må bare bytte bag hvis det blir jente :)
Bilstolen er jeg litt usikker på. Måtte kjøpe acta graco duologic 2 sist gang pga putebarn. Er ikke fornøyd med setet (ønsket meg egentlig maxi cosi) men det er plus-testet og det er jo gratis for oss å bare beholde det :)

Har vogn :) men må ha nytt bilsete :)

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Har Maxi Cosi etter storesøster. Vi har Emmaljunga City Cross også, men vi må ha søskenvogn siden de blir så tette :)

Har solgt unna alt etter de 2 forrige barna, så her må alt kjøpes på nytt. Har lyst på TFK sin vogn med Multi X bagen, og Maxi Cosi bilstol med isofix fester:)

Har alt. Til dere som evt skal kjøpe. Anbefaler på det sterkeste Hartan skater s vogn og maxi cosi barnesete :-)

Vi bruker bilsete fra forrige gang, vogn er jeg mer usikker på om vesla trenger selv for å sove i i barnehagen.
Så lurer jeg på om vi trenger søskenvogn eller ikke. Vesla er 2 år og 4 mnd. når den lillesøkenet kommer.

Har alt ette storesøsken

Vi har ingenting fra før, så vi må kjøpe alt nytt. Gleder meg veldig til det. Tenker også det blir en møysommelig prosess da det er mange ting å ta hensyn til hos oss ettersom jeg er avhengig av at alt er lett/lett å trille/lettvint pga min sykdom. I tillegg bør vogna ha gode muligheter for høydejusteringer på håndtak da jeg er knappe 1.50 og samboeren er 1.87 ;)
Tar derfor i mot tips og triks fra dere som er kjente i gamet ;)

PS! Jeg er nokså lett å kjenne igjen når jeg skriver slike private ting om meg selv. Så hvis noen vet hvem jeg er- så regner med det blir holdt hemmelig i tilfelle ;)

Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3

Her blir det definitivt ny vogn. Har Emmaljunga city cross fra førstemann, men er ikke noe glad i den. Tror jeg vil ha Stokke eller Bugaboo.

Nå har jeg lyst på ny vogn etter å ha kikket på nettet xD

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Sniker:) Hvorfor er du ikke glad i den?:)
Vi skulle egentlig ha den duo edge vognen, men den var så innmari tung. Så tok vi City cross istedet. Den var jo lettere enn duo edge, og virket grei til å begynne med. Men synes den også er litt klumpete og stor. Nå har vi riktignok en gammel vogn da, tror den er fra 2009.

Vi har ingenting fra før, så vi må kjøpe alt nytt. Gleder meg veldig til det. Tenker også det blir en møysommelig prosess da det er mange ting å ta hensyn til hos oss ettersom jeg er avhengig av at alt er lett/lett å trille/lettvint pga min sykdom. I tillegg bør vogna ha gode muligheter for høydejusteringer på håndtak da jeg er knappe 1.50 og samboeren er 1.87 ;)

Bruker appen <3

Vil anbefale deg å kikke på en Simovogn! Den har store muligheter med tanke på høyden på styret i hvertfall :) Du får den med et lett understell. Men den kan muligens bli for tung...

Tosola

PS! Jeg er nokså lett å kjenne igjen når jeg skriver slike private ting om meg selv. Så hvis noen vet hvem jeg er- så regner med det blir holdt hemmelig i tilfelle ;)

Bruker appen <3
Anbefaler Stokke Xplory. Kjempelett og lett å justere høyde på håndtaket.

Back
Topp