Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi må kjøpe alt. Som vogn ønsker vi oss Emmaljunga Mondial Duo Combi i fargen Espresso
Her blir det definitivt ny vogn. Har Emmaljunga city cross fra førstemann, men er ikke noe glad i den. Tror jeg vil ha Stokke eller Bugaboo.
Vi skulle egentlig ha den duo edge vognen, men den var så innmari tung. Så tok vi City cross istedet. Den var jo lettere enn duo edge, og virket grei til å begynne med. Men synes den også er litt klumpete og stor. Nå har vi riktignok en gammel vogn da, tror den er fra 2009.Sniker Hvorfor er du ikke glad i den?
Vi har ingenting fra før, så vi må kjøpe alt nytt. Gleder meg veldig til det. Tenker også det blir en møysommelig prosess da det er mange ting å ta hensyn til hos oss ettersom jeg er avhengig av at alt er lett/lett å trille/lettvint pga min sykdom. I tillegg bør vogna ha gode muligheter for høydejusteringer på håndtak da jeg er knappe 1.50 og samboeren er 1.87
Tar derfor i mot tips og triks fra dere som er kjente i gamet
Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3
Anbefaler Stokke Xplory. Kjempelett og lett å justere høyde på håndtaket.Vi har ingenting fra før, så vi må kjøpe alt nytt. Gleder meg veldig til det. Tenker også det blir en møysommelig prosess da det er mange ting å ta hensyn til hos oss ettersom jeg er avhengig av at alt er lett/lett å trille/lettvint pga min sykdom. I tillegg bør vogna ha gode muligheter for høydejusteringer på håndtak da jeg er knappe 1.50 og samboeren er 1.87
Tar derfor i mot tips og triks fra dere som er kjente i gamet
PS! Jeg er nokså lett å kjenne igjen når jeg skriver slike private ting om meg selv. Så hvis noen vet hvem jeg er- så regner med det blir holdt hemmelig i tilfelle
Termin 11.06.14 <3 Førstegangsgravid og veldig spent.
Bruker appen <3