Vogn allerede?

Kunne tenke meg en ny, men vi tar i bruk den samme som sist. TFK joggster Twist i grå. Er veldig fornøyd med den, men hadde lyst på mer rosa denne gangen :p

Huff, aner ikke hva vi skal gå for i denne vognjungelen så blir nok sikkert et kjøp til våren eller at vi arver ei vogn.

Er understellet mye større enn det til NXT90? Noen som har prøvd?

Større enn? Mondial? 90 er nok bittelitt mindre, men ikke mye. NXT bag er noen få cm kortere enn Modial/Edge sin, men tilsvarer veldig lite.

Vi hadde bestemt oss for vogn, Emmaljunga NXT60 i Competition Black, med grå bag.
Ville igrunn ha NXT90, men syns den ble litt for stor for meg. Ville ha en liten, praktisk en.
Så vi bestemte oss for å bestille i mars eller noe sånt.. MEN, på torsdag la en butikk på sørlandet ut at de hadde flyttesalg! 30% på alle vogner og alle bilstoler, og 50% på alt annet barneutstyr, Så jeg heiv meg i bilen, kjørte 2 timer, og fikk tak i drømmevogna!
Det var 2 vogner av den typen igjen, og den ene var sort! Og det var 3 bagger igjen, en blå, en brun og en grå. Perfekt!
Så vi har kjøpt. Kjøpte sportsvogna, vognbaggen, bilstoladapter, regntrekk, fottrekk til sportsdel, 2 pk tutteflasker og frysebokser til morsmelk, for 8160,- Normalt pris ble 14300,-

Bildet er NXT90, min er bittelitt mindre.

emmaljunga-nxt90-competition-grey (1)1472207792.jpg.jpg

Blir vogn og babybilstol når engangsstønad kommer, er student, så ikke rett på foreldrepenger..

Her er vogna bestilt allerede ja ;) My junior vita denim. Kommer om noen dager. Mener ikke at det er for tidlig (for oss hvertfall). Vi har andre ting som skal i boks før babyen kommer også. Vi skal innrede både babyrommet og loftstua. Venter vi for lenge blir det ikke bare økonomisk belastning, men også psykisk :)

Ikke kjøpt vogn,men bestemt oss for NXT90 fra emmaljunga , grå sportsdel som gir sølv understell,og hvit ("skinn") dyp bag.

Den hvite er super lett å holde ren,og helt perfekt til sommer barn. Baggen blir aldri overopphetet slik som mørke vogner blir. Brukt samme type til 2 barn . :Heartred

Vi kjøpte i uke 4, selv om vi mistet babyen angrer vi ikke på kjøpet. Det står på soverommet vårt og ser fin ut :p
Emmaljunga nxt90f eco i grønn, med supreme bag. Vi betalte bare 10 000 for den med stelleveske, regntrekk og myggnetting med solskjerm, det tilbudet kommer ikke så ofte

Han hjemme vil ha den grønne, den er kjempe fin. Men selges kun med "champagne " farget understell.. og det føler jeg kræsjer med mitt ønske om hvit dypbag. (Og at vi ikke vet kjønn,men det bryr ikke han seg om da.. hehe)

Han hjemme vil ha den grønne, den er kjempe fin. Men selges kun med "champagne " farget understell.. og det føler jeg kræsjer med mitt ønske om hvit dypbag. (Og at vi ikke vet kjønn,men det bryr ikke han seg om da.. hehe)
Den vi har :p den er nydelig. Matcher bilen. Kunne ikke ramlet meg inn å kjøpe hvit vogn, hadde blitt dødsskitten her.

Den vi har :p den er nydelig. Matcher bilen. Kunne ikke ramlet meg inn å kjøpe hvit vogn, hadde blitt dødsskitten her.

Den er syyyyykt lett å holde ren... Men skjønner tanken, meg og hvit er dårlig kombo generelt. Men har hatt den 2 ganger, og kan ikke se at den er brukt en gang.

Hadde det ikke vært 6ukers bestillingstid, skulle jeg vurdert å kjøpe den grønne etter fødsel,om det ble gutt.. hehe.(ver ikke kjønn) Skikkelig behagelig farge.

Kjøpte før jul, da det var salg på 2018-modellene til Emmaljunga Litt tidlig ute, men sikkert ikke salg til våren..

Kan ikke understell og bag/sittedel mixes og matches som man vil? :eek:

Kan ikke understell og bag/sittedel mixes og matches som man vil? :eek:

Nei :banghead::wtf::mad:

Det er sportsdelen som bestemmer understell (i hvertfall på den typen) Ikke logisk for meg,for det er jo dypbagen man har behov av først.... I overkant irriterende...

Bagen kan man kjøpe som man vil....

Nei :banghead::wtf::mad:

Det er sportsdelen som bestemmer understell (i hvertfall på den typen) Ikke logisk for meg,for det er jo dypbagen man har behov av først.... I overkant irriterende...

Bagen kan man kjøpe som man vil....
Så ufint!
Jeg vil jo ha outdoor-understell, men annen farge enn de som tydeligvis er valgbare :(

Så ufint!
Jeg vil jo ha outdoor-understell, men annen farge enn de som tydeligvis er valgbare :(

Men hjul kan man kjøpe løst... (Hvis det er det som gjør det til outdor)

Veldig synd at de binder understellene til sportsdelene.. Hadde vært så fint å kunne mixe.

Troooooor vi har funnet vogn, den er fin, lett, lett å få inn på buss/i bil... Fine farger, vil gjerne ha grå.
Vesla kan sitte fint i den også når hun endelig kan sitte. Eneste er at vi må tenke litt på bilstol også.. Så mulig vi må velge noe annet.
Den er også fin på vinterføre!!! :)

Hvilken vogn har dere landet på til nå da? ☺️

Back
Topp