Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er understellet mye større enn det til NXT90? Noen som har prøvd?
Vi kjøpte i uke 4, selv om vi mistet babyen angrer vi ikke på kjøpet. Det står på soverommet vårt og ser fin ut
Emmaljunga nxt90f eco i grønn, med supreme bag. Vi betalte bare 10 000 for den med stelleveske, regntrekk og myggnetting med solskjerm, det tilbudet kommer ikke så ofte
Den vi har den er nydelig. Matcher bilen. Kunne ikke ramlet meg inn å kjøpe hvit vogn, hadde blitt dødsskitten her.Han hjemme vil ha den grønne, den er kjempe fin. Men selges kun med "champagne " farget understell.. og det føler jeg kræsjer med mitt ønske om hvit dypbag. (Og at vi ikke vet kjønn,men det bryr ikke han seg om da.. hehe)
Den vi har den er nydelig. Matcher bilen. Kunne ikke ramlet meg inn å kjøpe hvit vogn, hadde blitt dødsskitten her.
Kan ikke understell og bag/sittedel mixes og matches som man vil?Han hjemme vil ha den grønne, den er kjempe fin. Men selges kun med "champagne " farget understell.. og det føler jeg kræsjer med mitt ønske om hvit dypbag. (Og at vi ikke vet kjønn,men det bryr ikke han seg om da.. hehe)
Kan ikke understell og bag/sittedel mixes og matches som man vil?
Så ufint!Nei
Det er sportsdelen som bestemmer understell (i hvertfall på den typen) Ikke logisk for meg,for det er jo dypbagen man har behov av først.... I overkant irriterende...
Bagen kan man kjøpe som man vil....
Så ufint!
Jeg vil jo ha outdoor-understell, men annen farge enn de som tydeligvis er valgbare
Troooooor vi har funnet vogn, den er fin, lett, lett å få inn på buss/i bil... Fine farger, vil gjerne ha grå.
Vesla kan sitte fint i den også når hun endelig kan sitte. Eneste er at vi må tenke litt på bilstol også.. Så mulig vi må velge noe annet.
Den er også fin på vinterføre!!!
Vista fra uppababy. Også sett på britax for der kan vi ha bilstol under vogna.Hvilken vogn har dere landet på til nå da?