Vogn allerede?

Mina91

Blir kjent med forumet
Er det noen som har kjøpt vogn allerede?
Vi har begynt å kikke litt på vogn og vurderer å kjøpe det snart, for å spre utgiftene litt utover. Jeg er 18+2

Var å så på idag, og vi har bestemt oss for vogn! Så bestiller litt utover tipper jeg :) bare å kjøre på tenker jeg egentlig

Hadde vogn men ønsket ei anna.... kom over ei brukt til en god pris så kjøpte tidlig inn den ☺️

Vi kjøpte vogn tidlig i forrige svangerskap da den fargen vi ville ha kanskje skulle gå ut av produksjon. Fikk beskjed om at så lenge vi ikke pakka den opp så kunne vi returnere den (i tilfelle noe gikk galt) . Vi pakka den vel opp rundt 1mnd før fødsel.

Joda, en fantastisk god og stødig vogn. Men den tok alt for mye plass med første (i bil), nå som nummer to kommer må vi ha mindre vogn.

Ser den! Prøvde den i bil igår, og spesielt bagdelen er stor! Men det gikk! :)

Ser den! Prøvde den i bil igår, og spesielt bagdelen er stor! Men det gikk! :)
Ja, hadde greit med plass sist. Nå skal vi ha plass til to små og alt som må være med. Understellet tar veldig stor plass. Vi går nok for bugaboo fox denne gang.

Sugler veeldig på Emma junga double Viking 735. :smiley-angelic001 Men det er ikke den billigste på markedet, men best i test og har vel alt jeg ser etter. Perfekt for en liten storebror på 2 år og baby.

Vedlegg

• 0806517F-9043-41BD-9EFF-89711483DB84.jpeg
    0806517F-9043-41BD-9EFF-89711483DB84.jpeg
    248,4 KB · Visninger: 18
Vi kjøpte i uke 4, selv om vi mistet babyen angrer vi ikke på kjøpet. Det står på soverommet vårt og ser fin ut :p
Emmaljunga nxt90f eco i grønn, med supreme bag. Vi betalte bare 10 000 for den med stelleveske, regntrekk og myggnetting med solskjerm, det tilbudet kommer ikke så ofte

Nei, vi har ikke plass til å oppbevare den.
Skal ha Bugaboo fox hvis vi kjøper ny, hvis ikke så bare en bag til city elite som vi har fra før.

Back
Topp