Da har jeg bestilt vogn i den lokale babycare butikken <3 Nå føler jeg at fibg begynner å skje Har alt det andre etter eldste, så nå er vi klar! Haha neida, må jo finne frem alt igjen etterhvert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var halvveis i går, er helt sjokkert over hvor fort det går er en så koselig tid en går i vente, gleder meg så myeDet er så koselig vi bestilte vogn i romjulen. Gleder meg veldig til den kommer. Jeg hadde 4 mnd til termin nå nettopp, som vil si at det nå er under 4 mnd :-O det kommer til å gå fort hehe
Ja jeg også det kommer til å gå fort, vips, så er den lille der <3Jeg var halvveis i går, er helt sjokkert over hvor fort det går er en så koselig tid en går i vente, gleder meg så mye
Den kan du ta av og på akkurat som du vil den er til for å bære bagen/sportsdelen i når man skal ha den inn ut av bilen osv. Den kan også vris til siden.Jeg hadde så lyst på Bugaboo Buffalo, men jeg liker ikke den stangen som går over ved kalesjen... Den er stygg... Hva er meningen med den? Kan man ta den av?