Vogn <3

Sommerdrøm

Glad i forumet
♡ Maibarna ♡
Da har jeg bestilt vogn i den lokale babycare butikken <3 Nå føler jeg at fibg begynner å skje :-) Har alt det andre etter eldste, så nå er vi klar! Haha neida, må jo finne frem alt igjen etterhvert :-)

Så moro:) jeg skulle egentlig kjøpe ny vogn, men fant plutselig en nydelig emmaljunga til salgs brukt.. Så har vært og hentet den i dag.. Utrolig rart å se den står her i stua.. Er førstemann her

Det er så koselig :-) vi bestilte vogn i romjulen. Gleder meg veldig til den kommer. Jeg hadde 4 mnd til termin nå nettopp, som vil si at det nå er under 4 mnd :-O det kommer til å gå fort hehe

Vi skal bestille på mandag. Blir Stokke på oss. Har tenkt Trailz, men den er trukket fra markedet for en liten oppdatering. Håper og tror vi likevel kan bestille den og få før mai! De mente oppdateringen bare skulle ta noen uker. Det blir stas å få i hus!!

Er så gøy å få vogn i hus. Med storebror stod den klar og ventet fra jeg var 20 uker på vei :p

Denne gang har jeg ikke bestilt enda. Men tenker å bestille i februar eller starten av mars :) Blir bugaboo buffalo på oss!

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Det er så koselig :-) vi bestilte vogn i romjulen. Gleder meg veldig til den kommer. Jeg hadde 4 mnd til termin nå nettopp, som vil si at det nå er under 4 mnd :-O det kommer til å gå fort hehe
Jeg var halvveis i går, er helt sjokkert over hvor fort det går:) er en så koselig tid en går i vente, gleder meg så mye:)

Jeg var halvveis i går, er helt sjokkert over hvor fort det går:) er en så koselig tid en går i vente, gleder meg så mye:)
Ja jeg også :-) det kommer til å gå fort, vips, så er den lille der <3 :-)

Vogna har vært i hus en stund alt:p Er straks 22 uker, men kom over en strøken, brukt Emmaljunga Duo Edge vogn med alt utstyr på Finn.no, og kunne ikke dy meg...! Hadde egentlig ikke planer om å kjøpe brukt, men da kan vi heller kjøpe en annen litt seinere, og en litt lettere evt.:)

Jeg hadde så lyst på Bugaboo Buffalo, men jeg liker ikke den stangen som går over ved kalesjen... Den er stygg... Hva er meningen med den? Kan man ta den av?

Vi har også kjøpt vogn, kjempespennende!! Ble Brio Smile her :)

Jeg hadde så lyst på Bugaboo Buffalo, men jeg liker ikke den stangen som går over ved kalesjen... Den er stygg... Hva er meningen med den? Kan man ta den av?
Den kan du ta av og på akkurat som du vil :) den er til for å bære bagen/sportsdelen i når man skal ha den inn ut av bilen osv. Den kan også vris til siden.

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Bestemt oss for å ikke kjøpe ny vogn.Har en Brio Go etter storebror som er veldig fint brukt :)

Vi kjøpte også vogn nå, en Simo vogn, som vi fikk veldig billig i butikken, kjekt med januarsalg ;-) sparte 3000kr :-D

Back
Topp